Компанія Pro-Consulting пропонує аналіз ринку на замовлення
514

Компанія Pro-Consulting пропонує аналіз ринку на замовлення

Успішна побудова і розвиток бізнесу неможливий в умовах дефіциту інформації про стан сфери економічної активності підприємства. Отримати всі необхідні для управління проєктом дані за доступною ціною можна, замовивши маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.

Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам одразу ж перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.

Аналіз ринку на замовлення проводять наші фахівці відповідно до технічних завдань клієнтів, які складаються за підсумками установчого брифінгу. На спільній нараді ініціатора і виконавця узгоджуються:

  • загальне розуміння завдань, для вирішення яких виконується аналіз ринку на замовлення;
  • структура дослідження;
  • аспекти ринкової ситуації, які потребують поглибленого вивчення;
  • ресурси;
  • часові рамки на аналіз ринку на замовлення;
  • ціна ринкового дослідження;
  • якщо ви не впевнені в тому, як скласти технічне завдання, зв'яжіться з нашими консультантами - контакти - вони поставлять правильні запитання і нададуть всю додаткову інформацію про послугу.

Індивідуальний підхід до кожного клієнта, що практикується Pro-Consulting, дає змогу проводити аналіз ринку на замовлення, що якнайкраще задовольняє специфічні інформаційні потреби з оптимальною витратою ресурсів.

У більшості випадків аналіз ринку на замовлення має комплексний характер і включає:

  1. Розділ із загальними параметрами та характеристиками ринкової ситуації:
    • опис ринку;
    • показники виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку;
    • фактори, що мають найбільший вплив на ринкову ситуацію;
    • тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
    • у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, з описом аналізу ринку паперових пакетів в Україні або аналізу ринку свинини в Україні.
  2. Нормативні правила та умови роботи на ринку:
    • положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти оформлення та реєстрації бізнес-проектів;
    • податки, збори, митні збори на обраних напрямах діяльності підприємства;
    • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності галузевим стандартам;
    • правила проведення тендерів із держзакупівель та участі в них потенційних постачальників;
    • законопроекти, озвучені плани внесення змін до системи державного управління ринком.
  3. Споживчий аналіз ринку на замовлення, зокрема з можливістю застосування польових методів - телефонних опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю та інших:
    • профіль споживчої аудиторії, характеристики її елементів;
    • динаміка купівельної спроможності та активність споживачів;
    • ступінь задоволеності покупців споживчими властивостями представлених на ринку товарів;
    • ставлення споживачів до певних брендів, умови підвищення лояльності;
    • моделі поведінки покупців на традиційних та онлайнових торговельних майданчиках;
    • ключові запити щодо цільових товарів в Інтернеті;
    • параметри споживання продукції ринку суб'єктами бізнесу та державним сектором.
  4. Дослідження конкурентного середовища:
    • перелік і характеристики основних конкурентів;
    • порівняння ринкових часток конкурентів, визначення позиції замовника дослідження;
    • характеристики торгових пропозицій конкурентів, їхні переваги та недоліки;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби, можливі методи протидії;
    • конкурентні ризики та бар'єри для досягнення цілей ініціатора дослідження;
    • також отримати більш точне уявлення про структуру реального ринкового звіту вам допоможе ознайомлення з, наприклад, описом аналізу ринку насіння соняшнику і фісташок у Європі або аналізу ринку пестицидів в Україні.
  5. Збутовий аналіз ринку на замовлення:
    • наявні на ринку способи реалізації продукції;
    • комунікативні політики операторів каналів продажів;
    • застосування і ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
    • робота каналів продажів у форс-мажорних умовах, рекомендації щодо коригування структури збуту.
  6. Інвестиційна привабливість сфери бізнесу, порівняння ринків:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів;
    • факторний аналіз декількох ринків або ринкових ніш;
    • рекомендації з планування, реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Ознайомитися з повною типовою структурою маркетингового дослідження, отримати вичерпну інформацію щодо змісту послуги, придбати аналіз ринку на замовлення можна, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами