in stock

Аналіз ринку мінеральної води України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2014 року
Графіків і діаграм: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку мінеральної води створений аналітиками компанії Pro-Consulting. Підготовлений документ містить відомості по українському ринку за період 2009 – 6 міс. 2014 рр. у розрізах виробництва, зовнішньоекономічної діяльності, споживчих переваг. За розглянутий період максимальний обсяг випуску мав місце в 2010 р. (134,7 млн дал), після чого відбулося його скорочення на 10,3 млн дал. Очікувалося, що станеться значне зростання показників у 2012 р. у зв’язку з проведенням Євро-2012, проте приріст склав лише 2,1 млн дал. Після цього відбулося скорочення випуску і в 2013 г. При висвітленні структурних часткою провідних операторів у загальному випуску показано, що три компанії охоплюють половину ринку. Це IDS Group Ukraine з часткою 28%, Coca-Cola, що має 15%, і корпорація «Оболонь» з 7%. Характерною особливістю ринку є поступове наростання частки негазованої води. За три роки цей показник виріс на 5,2 п. п., склавши в 2013 р. 32,0%, що показує високий потенціал подальшого зростання популярності саме негазованої води. На ринку домінує вітчизняна продукція, її частка в 2013 р. склала 95,5%. Крім того, українська мінералка має попит на зовнішніх ринках. Крім Молдавії та РФ, які є традиційними країнами-експортерами й за 5 міс. 2014 р. показали частки, відповідно, 46,6% і 35,0%, наша вода надходить в США, Ізраїль, Канаду та інші розвинені країни з високими вимогами щодо якості харчової продукції. У структурі імпорту переважають грузинські поставки (69,4%), далі йде РФ, а на частку інших країн припадає 3,8%. Близько 21% українських споживачів надають перевагу мінеральній воді «Моршинська», яку випускає зазначений вище лідер ринку, при цьому наступні дві позиції також виробляються компанією IDS Group Ukraine (це мінеральні води «Боржомі» з показником 14,7% і «Миргородська», 8,4 %). Інші компанії, крім наведених ТОП-11, охоплюють 23,2% споживання, що відображає характерну для українського ринку наявність великої кількості виробників, популярних у своїх регіонах і практично невідомих за їх межами. Завершують огляд результати прогнозування обсягів виробництва. Згідно з представленими даними, випуск мінеральної води буде поступово наростати, проте темп приросту буде дуже незначним, за рік приблизно по 0,3%. В абсолютних величинах приріст від 2013 до 2017 р. очікується на рівні 1,4 млн дал.

Детальний зміст:

1. Виробництво 
2. Оператори ринку 
3. Структурування ринку 
4. Зовнішньоекономічна діяльність 
5. Споживчі переваги 
6. Прогноз 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів виробництва мінеральної води в Україні в 2009 – 1 пол. 2014 рр. 
2. Частки виробництва мінеральної води в Україні в 2012 р., % 
3. Структура виробництва мінеральної води в розрізі видової категорії, % 
4. Структура ринку мінеральної води в розрізі її походження, % 
5. Географічна структура експорту мінеральної води за 5 міс. 2014 р.
6. Географічна структура імпорту мінеральної води за 5 міс. 2014 р.
7. Рейтинг найбільш популярних ТМ мінеральної води в Україні в 2013 р. 
8. Прогноз обсягу виробництва мінеральної води в Україні в 2014–2017 рр., млн дал

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами