Дата підготовки: | Листопад 2014 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Хліб і хлібобулочні вироби є традиційно важливим продуктом харчування в Україні. Ця галузь виробництва є однією з найбільших в харчовій промисловості, оскількм дана продукція є частиною повсякденного раціону для більшої частини населення. Однак обсяг споживання даного виду продукції і, відповідно, обсяг її випуску щорічно знижується, що обумовлено, зокрема, скороченням чисельності населення, заміною частини споживання хлібобулочних виробів товарами-субститутами, а також зростанням частки тіньового сегмента ринку. Підприємства в деяких регіонах виготовляють лише близько третини продукції від максимальних виробничих можливостей.
Жорстке державне регулювання, яке реалізується через Закон України «Про соціальний хліб», що встановлює ціни на окремі сорти продукції, обмежує рівень рентабельності виробників і, таким чином, негативно впливає на обсяги випуску продукції. Цей фактор на тлі зростання собівартості хлібобулочних виробів в результаті подорожчання енергоносіїв і сировинної складової, а також податкового тиску, сприяє збільшенню тіньового сегмента ринку.
Україна може повністю задовольнити потребу населення в хлібі, практично весь обсяг ринку наповнюється за рахунок місцевого виробництва.
Ринку хліба і хлібобулочних виробів України притаманний високий рівень конкуренції між виробниками і, як наслідок, низький показник концентрації, що обумовлено коротким терміном придатності товару і оптимізацією логістичних витрат.