in stock

Аналіз ринку продуктів дитячого харчування України. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2011 року
Кількість сторінок:  5, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У 2011 році аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження українського ринку дитячого харчування. Зростання обсягів ринку особливо простежується в містах-мільйонниках, що пов'язано, в основному, з розвитком культури споживання даної продукції: велика кількість батьків вважають за краще харчування промислового виробництва, а не самостійно приготоване для своїх дітей. Виходячи з цього, в огляді описана динаміка місткості ринку 2006 - 2011 років, тенденції споживання дитячого харчування на українському ринку, проведена структуризація основних операторів ринку, акцентовано увагу на держрегулювання.
Важливо відзначити, що в структурі витрат на товари для дітей (виключаючи товари тривалого використання) дитяче харчування займає лідируючі позиції. Потенціал українського ринку дитячого харчування високий, що пов'язано з невисокою насиченістю ринку, зростанням потреби в спеціалізованих продуктів для дітей. Споживання дитячого харчування в Україні за результатами 2010 року склало 17 кг / людину, тоді як в Росії цей показник дорівнює 41 кг / людину. Розглядаючи структуру досліджуваного ринку, акцентовано увагу на рідких і пастоподібних молочних продуктах як сегменті займає найбільшу частку ринку - 55,6%. У меншій мірі український споживач надає перевагу фруктово-овочеві пюре та інші продукти. Протягом ряду років в Україні практично не змінюється список лідерів серед операторів дитячого харчування, це такі відомі торгові марки іноземних виробників як Nestle, HIPP, Heinz, Nutricia. Можна зробити висновки, що український ринок дитячого харчування є дуже привабливим з точки зору зростаючої потреби, високого потенціалу зростання, що не насиченості ринку. Така ситуація дає можливість прогнозувати зростання обсягу споживання дитячого харчування в Україні в наступні роки порядку на 15 - 25%.

Детальний зміст:

1. Тенденції споживання дитячого харчування на українському ринку
2. Оператори на українському ринку дитячого харчування
3. Державне регулювання ринку дитячого харчування 
4. Висновки
 

Перелік таблиць:

1. Споживання спеціалізованих дитячих продуктів в загальному раціоні дітей від 0 до 3 років в 2008-2010 рр. (% споживачів)
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка зростання обсягу ринку дитячого харчування в Україні в 2006-2011 рр., млн. тонн
2. Міжнародне споживання дитячого харчування, кг/чол.
3. Вплив демографічного чинника на розвиток українського ринку дитячого харчування. Динаміка дітей у віці від 0 до 3 років
4. Структура ринку дитячого харчування України в розрізі асортиментних груп в 2010 р., %
5. Аналіз основних конкурентів на ринку дитячого харчування 
6. Виділення основних каналів збуту дитячого харчування на українському ринку в 2010 р. (% продажів)
 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами