in stock

Аналіз ринку дитячих товарів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 45
Таблиць: 21
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
29600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку дитячих товарів в Україні станом на грудень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку дитячих товарів.
Провівши аналіз ринку дитячих товарів було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, кінцевими споживачами є діти, тому є кілька важливих тенденцій. По-перше, це - стабільність попиту: щорічно в Україні народжується близько 350 тис. Дітей, проте в останні роки демографічна ситуація в країні має негативну динаміку.

Першим трендом ринку є постійна необхідність покупок з тим, що дитина росте. Багато речей доводиться купувати знову або замінювати в силу їх неактуальність.
Ще однією тенденцією є незначний вплив кризових явищ: на дітях, як правило, не економлять. Батьки можуть відмовитися від багатьох покупок для себе, але все одно будуть вкладати гроші у свою дитину.
Підвищення обізнаності батьків про гігієну, їх стурбованість здоров'ям майбутніх поколінь, які підтримують урядові постанови - фактори, які продовжують стимулювати розвиток галузі. Тому вона страждає від кризи в останню чергу.
Також впливає загальносвітовий тренд захисту навколишнього середовища, так все більше виробників дбають про екологію. В асортименті багатьох брендів вже з'явилася нова дитяча косметика, іграшки та засоби гігієни з екологічно чистих матеріалів.
В Україні існує кілька платформ для збуту товарів, що були у вживанні (БУ). Найбільш поширеною є платформа ОЛХ, серед доступних сервісів на платформі є кур'єрська доставка. Також існує Клумба, Клубок, Шафа, Форбейбі, Бесплатка.
Виставити оголошення може будь-який зареєстрований користувач.
Найбільший обсяг товарів Б/У має сервіс ОЛХ. Станом на листопад 2020 року в рубриці дитячих товарів різних категорій було розміщено в загальному 4085134 оголошень.


У 2020 році ринок Б/У товарів зріс, пов'язано це в першу чергу з пандемією, так як 80% сімей справили перегляд гардероба і підручних засобів з метою звільнення особистого простору і додаткового заробітку, що є вкрай актуальним на період кризи.
Згідно з прогнозами Statista, в 2026 році показник світового ринку дитячих товарів зросте до 109,13 мільярдів доларів США. Найбільш продаваними будуть підгузники, косметичні мастхев. Любов до якісних кремам і іншим уходовой продуктам обумовлена поширенням шкірних, алергічних захворювань.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
· Обсяг продажів дитячих товарів в Україні (+ офлайн)
· Обсяг продажів дитячих товарів в Інтернеті
· Кількість та відвідуваність спеціалізованих дитячих магазинів
· Кількість та відвідуваність інтернет-магазинів з конкуруючими обсягами та асортиментом (Розетка, Пром.юа)
1.4. Сегментація та структурування ринку
· По товарному групу відповідно до класифікації замовника
· По каналам продажу (оцінка)
· По регіонам (Київ, Мільйонники, обласні центри, інші)
· За торговими марками в категорії (оцінка за даними імпорту та виробництва)
1.5. Аналіз продажів дитячих товарів, що були у використанні, в Україні - аналіз майданчиків та форумів, зіставлення кількості оголошень обсягом продажів та оцінка такого сегменту в Україні
2. Основні оператори ринку (сайти дитячих товарів та сильні непрямі конкуренти, до ТОП-7 за відвідуваністю)
2.1. Порівняльна характеристика за критеріями
· Досвід на ринку, відвідуваність сайтів та формат роботи
· Особливості оплати та доставки (наявність власної служби, служби-партнери)
• Наявність та якість програм та робота в соцмережах
· Асортимент (кількість категорій та торгових марок)
· Обсяги продажів (оцінка або дані фінансової звітності)
· Рейтинг та відгуки
· Інтегральна оцінка сайтів для визначення часток та перспектив
2.2. Частки основних операторів ринку (як висновок із попередніх видів аналізу)
2.3. Ступінь конкуренції та ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів (інтенсивність конкуренції, насиченості ринку)
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1. Порівняння цінової політики конкурентів. Ціни на ключові позиції в кожній із категорій на сайтах ТОП-конкурентів.
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
3.3. Акції та знижки (за даними соцмереж)
4. Споживачі та їх переваги (аналіз кабінетним способом)
4.1. Демографічний портрет (рівень народжуваності, вік батьків, купівельна спроможність, рівень доходів)
4.2. Уподобання покупця щодо товару, портрет споживача.
· Особливості використання у розрізі регіонів (з акцентом на містах мільйонниках)
· Особливості використання у розрізі товарних категорій
· Особливості використання у розрізі каналів
4.3. Аналіз пошукових запитів та видачі конкурентів за ними
4.4. Структурування та сегмент споживання
5. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах, виділення онлайн-каналу)
6. Висновки. Прогнозні показники
6.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку на 2021 рік (кілька сценаріїв розвитку ринку)
6.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку для Pampik
· Рекомендації з погляду розвитку в регіонах (з логістики, споживачів)
· Рекомендації щодо нових асортиментних груп
· Інші рекомендації

Перелік таблиць:

1. Структура сукупних витрат домогосподарств з дітьми (в середньому за місяць на одне домогосподарство) в 1 пол. 2019 - 1 пол.2020 рр.
2. Витрати під час вагітності і першого року життя дитини, грн
3. Місткість ринку іграшок в Україні 2018-2020 рр.
4. Ємність ринку підгузників в 2017-2019 рр.
5. Ємність ринку дитячого харчування в Україні 2018-2020 рр.
6. Відвідуваність інтернет-магазинів, млн
7. Характеристика операторів ринку
8. Умови доставки і оплати операторів ринку
9. Соціальні мережі та програма лояльності
10. Кількість категорій і торгових марок операторів ринку
11. Обсяги онлайн-продажів прямих конкурентів на ринку дитячих товарів в Україні, 2019
12. Аналіз ступеня задоволеності споживачів рівнем наданих товарів і послуг
13. Оцінка конкурентів
14. Зважена на коефіцієнт оцінка конкурентів за основними критеріями
15. Цікаві фішки інтернет-магазину «Антошка»
16. Рентабельність основних конкурентів в сегменті дитячих товарів, 2019 рік
17. Ціни на найпопулярніші товари, в розрізі основних конкурентів
18. Аналіз акційних і знижкових пропозицій
19. Маркетинговий комплекс 4P для підгузників
20. Структура дитячого населення в Україні, в розрізі регіонів
21. Ключові відмінності в організації процесу доставки товарів власною службою і на умови аутсорсингу

Перелік графіків і діаграм:

1. Народжуваність в Україні в 2016 - 9 міс. 2020 рр.
2. Народжуваність в Україні по областях за 9 міс. 2020 рр.
3. Обсяг ринку дитячих іграшок в Україні в 2016-2020, в грошовому вираженні, млн. дол.
4. Суми, витрачені на покупку іграшок
5. Найбільш популярні інтернет-магазини, в яких продаються дитячі товари за словами споживачів
6. Категорії дитячого харчування
7. Основні споживачі дитячої косметики
8. Структурування підгузників під вагу дитини,%
9. Бренди колясок, які представлені на українському ринку товарів
10. Канали збуту іграшок в Україні в 2018-2020 рр.
11. Кількість оголошень про продаж дитячих товарів, в розрізі по регіонах, станом на листопад 2020
12. Кількість оголошень в розрахунку на одну людину, в розрізі по регіонах
13. Структура ТОП-10 брендів підгузників в 2019 р.,%
14. Структура ринку БО дитячих товарів
15. Відвідуваність основних інтернет-магазинів дитячих товарів в Україні, жовтень 2020
16. Огляд додатки інтернет-магазину «Будинок іграшок»
17. Редизайн інтернет-магазину «Антошка»
18. Редизайн інтернет-магазину Pampik
19. Багатокутник конкуренції на ринку дитячих товарів серед інтернет-магазинів
20. Охоплення аудиторії в онлайн-сегменті,%
21. Обсяг продажів,%
22. Онлайн-продажу по каналах,%
23. Частки інтернет-магазинів по виручці від онлайн продаж,%
24. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2020 року)
25. Структура споживачів основних вікових груп по областям України (станом на 1 лютого 2020 року), в натуральному вираженні, тис. чол.
26. Структура споживачів вікової групи 20-55 років з гендерної (станом на 1 лютого 2020 року)
27. Середня ЗП по Україні за 10 міс. 2020 року, в розрізі регіонів
28. Основні мотиви вибору іграшок для покупки
29. Розподіл факторів за важливістю при виборі іграшки,%
30. Структура переваг у виборі дитячих колясок в 2020 році,%
31. Структура переваг у виборі іграшок в 2020 році,%
32. Структура переваг у виборі дитячого харчування в 2020 році,%
33. Структура переваг у виборі підгузників в 2020 році,%
34. Структура переваг у виборі Інтернет-магазину дитячих товарів у 2020 році,%
35. Структура пошукових запитів в розрізі конкурентів за 11 міс. 2020 року
36. Структура пошукових запитів в розрізі товарних груп за 11 міс. 2020 року
37. Структура покупок в розрізі онлайн / оффлайн переваг споживачів у 2020 році
38. Сегментування онлайн / оффлайн покупок за віковими групами споживачів в 2020 році
39. Сегментація гугл запитів, в розрізі регіонів України у 2020 році
40. Джерела трафіку,%
41. Пристрій для входу на сайт
42. Частки матерів для яких дане джерело інформації дуже важливий,%
43. Коефіцієнти конверсії по каналах
44. Канали збуту іграшок в Україні в 2018-2020 рр.
45. Прогнозні показники обсягу продажів на 2020-2023 роки, млрд грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами