Аналіз продажів товарів та послуг

Компанія Pro-Consulting надає послуги з аналізу продажів компаній на українському ринку. У нас є можливість аналізувати як продажі вашої компанії, так і продажі ваших ключових конкурентів, надаючи інформацію про реалізацію продукції, асортимент і ключових клієнтів конкурентів.

Аналіз продажів дає можливість отримати інформацію про основних операторів на ринку та деталізувати їхню діяльність для прийняття управлінських рішень.

Аналіз продажів базується на проведенні аналізу продажів ключових операторів ринку, їх позиціонуванні, товарному асортименті та інших показниках, які дозволяють детально вивчити конкурентів для прийняття рішення

Бізнес-рішення, прийняті на підставі аналізу продажів конкурентів (операторів), дозволяють:

  • Оптимізувати товарний асортимент за результатами аналізу конкурентів за методикою Бостонської консалтингової групи (BCG-matrix)
  • Проаналізувати канали збуту продукції та канали присутності конкурентів
  • Встановити конкурентну цінову політику
  • Оптимізувати маркетингову стратегію розвитку підприємства, встановити цілі, релевантні показникам ваших конкурентів, розробити стратегію продажу та позиціонування на ринку.

Аналіз продажів включає:

  1. Перелік основних операторів ринку
    • Опис та структурування конкурентів (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
    • Частки основних конкурентів на ринку
    • Ступінь конкуренції та ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
  2. Аналіз продажів конкурентів
    • Аналіз найбільших покупців продукції та їх обсягів
    • Аналіз продажів операторів за видами продукції (за торговими марками, за розміром упаковки, номенклатурою)
    • Аналіз постачальників продукції конкурентам
  3. Асортимент конкурентів
  4. Ціна та ціноутворення на ринку
    • Динаміка цін на продукцію
    • Середні поточні ціни на продукцію
    • Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
    • Собівартість продукції, рентабельність
  5. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, унікальної торгової пропозиції присутності в каналах просування)
  6. Канали збуту продукції конкурентів (опис та оцінка структури продажів по каналах)

Класичними методами аналізу продажів є АВС та XYZ аналіз.

АВС-аналіз - метод, що дозволяє визначити найбільш значущі продукти з точки зору обсягу продажів. Метод дозволяє визначити нерентабельні та низькорентабельні групи товарів у вашій компанії та продукти-лідери у ваших конкурентів. Ви зможете своєчасно покращити якості продукту та оптимізувати асортиментний портфель.

XYZ-аналіз - метод, який дозволяє групувати товари за характером попиту: наскільки він стабільний і настільки точно його можна його спрогнозувати.

Результати аналізу дозволяють оптимізувати витрати компанії, позбутися нестабільних товарів та сфокусуватися на продуктах, що приносять найбільше прибутку.

Сформувати оптимальний план робіт ми зможемо за результатами первинних консультацій.

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами