Конкурентний аналіз

hr-head2.png
Розробка концепції проведення маркетингового дослідження за цим напрямком передбачає реалізацію наступних етапів аналізу діяльності конкурентів:

  • Визначення основних конкурентів
  • Дослідження цінової і товарної пропозиції конкурентів.
  • Вивчення каналів збуту.
  • Вивчення портфеля брендів.
  • Вивчення стратегій просування.
  • Дослідження рекламно-маркетингової активності.

Основними елементами конкурентного аналізу є:

  • Продуктовий – визначення передумов, можливостей і специфіки виходу на ринок оновленого (нового) товару компаній-конкурентів; аналіз номенклатури виробленої ними продукції та її основних характеристик, вивчення торгових марок продуктового портфеля; дослідження різних рішень конкурента (зокрема, з питань тари, упаковки в напрямках дизайну, матеріалу та ін.) в рамках окремих етапів життєвого циклу товару.
  • Ціновий – висвітлення принципів побудови конкурентами цінових стратегій і вибору методів ціноутворення, детальний ціновий аналіз і вивчення цінових програм, оцінка закладеного рівня рентабельності, виділення цінових сегментів та оцінка части частки кожного з них у загальному обсязі реалізації.
  • Комунікаційний - аналіз системи ринкових комунікацій конкурентів у сферах залучення високопродуктивних трудових ресурсів, активізації поставок сировини і збуту готової продукції, продажів, реклами, PR та ін; виявлення маркетингових стратегій, програм, ідей, оцінка їх результативності
  • Збутовий - виявлення збутової стратегії конкурента, аналіз основ збутової політики та інструментів її реалізації, вивчення каналів збуту продукції, інструментів управління ними, а також оцінка рівня їх ефективності. Збутової конкурентний аналіз передбачає вивчення логістичної схеми конкурента, комплексу його відносин із зовнішньою мережею збуту та споживачами, аналіз до- і післяпродажного обслуговування, оцінку кількості реалізованої конкурентами продукції та якості обслуговування.
Аналітики компанії Pro-Consulting підготують для Вас ексклюзивний аналіхз конкурентів, з врахуванням всіх Ваших вимог і побажань. Ми маємо досвід підготовки аналітичних і маркетингових досліджень по більш ніж 200 різним ринковим напрямкам, як в Україні, так і в інших країнах (Росія, СНГ, ЄС, США). Звертайтесь до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації клієнтів.

Замовити підготовку аналізу конкурентів Ви можете, зв’язавшись з нами за адресою: 
або за телефоном: (044) 591-52-53.
Зв'язатися з нами