Аналітичне дослідження ринку

У цьому розділі ми представляємо Вашій увазі аналітичний продукт – ексклюзивний аналіз ринку, який спеціалісти аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting підготують згідно з Вашими побажаннями та міжнародними стандартами проведення досліджень ринків (ESOMAR).

З 2005 року ми є повноважним та постійним членом Української Асоціації Маркетингу. За більш, ніж 18 років роботи аналітиками компанії було підготовлено понад 2000 аналітичних та маркетингових досліджень за різноманітними ринковими напрямами.

Досвід нашої компанії включає як проведення ринкових досліджень для нових гравців, так і дослідження для компаній, які давно працюють на ринку та котрим необхідна об’єктивна картина ринку та оцінка їх позицій на ньому.

План аналізу ринку та інформація, надана за результатами аналітичного дослідження ринку, залежать від Ваших цілей та завдань.

Новий гравець:

  • Аналіз інвестиційної привабливості галузі;
  • Аналіз позицій та конкурентних переваг гравців ринку;
  • Можлива частка на ринку;
  • Довгостроковий прогноз розвитку ринку;
  • Регіони для ведення бізнесу та перспективи експорту продукції.

Існуючий гравець:

  • Аналіз позицій компанії на ринку в динаміці;
  • Аналіз змін діяльності конкурентів;
  • Зміна поведінки споживачів;
  • Зміна каналів збуту;
  • Нові фактори впливу на ринок;
  • Дослідження ринкових ризиків.

Аналітичне дослідження ринку містить глибоку, структуровану інформацію, яка базується на детальному аналізі статистичних та аналітичних даних.

Нижче приведена типова структура дослідження ринку.

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4. Сегментація та структурування ринку – дослідження структури ринку
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме та особливості законів)
2.2. Податки та збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміни (якщо є))
2.3. Особливості проведення державних закупівель (загальні принципи та умови проведення)
3. Виробництво та динаміка реалізації
3.1. Обсяг виробництва та реалізації в кількісних показниках
3.2. Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
3.3. Динаміка зростання виробництва та реалізації товарів та послуг
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис
4.2. Структурування операторів (по сегментам, групам, спеціалізації, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
4.4.1. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
5. Обсяги продажів на ринку
5.1. Обсяги продажів у розрізі операторів / конкурентів*
5.2. Обсяги продажів операторів за видами продукції*
5.3. Обсяги споживання продукції операторами*
6. Зовнішня торгівля
6.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
7. Ціна та ціноутворення на ринку
7.1. Динаміка цін на продукцію
7.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7.3. Собівартість продукції, рентабельність
8. Споживачі та їх вподобання (включаючи онлайн)
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі
8.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам та учасникам)
8.4. Структурування та сегментація споживання
8.5. Потреба у товарі/послузі
8.6. Ступінь задоволеності споживачів
9. Канали збуту продукції (опис та структура продажів по каналах)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники
11.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
11.3. Рекомендації з розвитку на ринку
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
12.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

При проведенні аналізу ринку можуть розглядатись як ринок в цілому в рамках даної структури, так і окремі аспекти ринку, що влучно задовольняють Вашу потребу в аналітичних даних. Уточнити формат та умови надання окремих аспектів ринку Вам допоможе консультант нашої компанії.

Також, окрім глибинного дослідження, Ви можете замовити один із скорочених форматів звіту (паспорт ринку у форматі презентації основної статистики та тенденції або аналітична довідка по ринку з базовою аналітикою, достатньою для первинної оцінки перспективності ринку).

Інформація подається у динаміці за 3-5 років з прогнозом розвитку ринку на 2-3 роки (базовий, оптимістичний та песимістичний сценарій). Дослідження та аналіз ринку готується спеціалістами аналітичного департаменту Pro-Consulting за заздалегідь затвердженою замовником структурою.

Провести дослідження ринку дозволяє аналіз первинно-зібраної та вторинної інформації, а саме:

  • дані Державної Служби Статистики;
  • дані митної служби (бази ЗЕД);
  • дані профільних міністерств та асоціацій;
  • дані операторів ринку;
  • інформаційні ресурси компанії (внутрішня база) та її партнерів;
  • дані спеціалізованих інформаційних ресурсів та ЗМІ;
  • інформація, зібрана шляхом опитування споживачів товару/послуги. Використовуються як дослідження, проведені раніше, так і опитування, котрі Pro-Consulting може провести на базі власного колл-центру;
  • дані, отримані в ході проведення фокус-груп та інших досліджень, заздалегідь погоджених з Вами;
  • дані аналізу інтернет-аудиторії;
  • експертні опитування, тощо;

Аналітики Pro-Consulting підготують ексклюзивний аналіз ринку спеціально для Вас, з урахуванням усіх вимог та побажань. У нас є досвід підготовки аналітичних та маркетингових досліджень за більш ніж 200 різними ринковими напрямами, як в Україні, так і в інших країнах (країни ЄС, СНД, США, Північна Африка, Близький Схід (MENA) та інші регіони). Зверніться до нас, та ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення.

Вартість аналітичного дослідження ринку визначається індивідуально, виходячи з таких факторів:

  • Сфера діяльності
    (Сектор економіки, галузь, ринковий сегмент)
  • Методи досліджень
    (Кабінетні або польові дослідження)
  • Строки дослідження
    (Строк, після закінчення якого Вам необхідно отримати результат)
  • Тематика та глибина дослідження
    (Предмет, цілі, завдання, кінцевий результат дослідження)
  • Географія дослідження
    (Україна (регіони, міста), СНД, Європа)

Ознайомитись з портфоліо реалізованих проєктів у сфері аналізу ринків та маркетингових досліджень Ви можете нижче: 

  1. АПК та сільське господарство
  2. Автотовари та машинобудування
  3. Банківський та фінансовий сектор
  4. Медицина та фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Рітейл та ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ПЕК, хімія, нафтохімія
  12. Телекомунікації
  13. Транспорт та логістичні послуги
  14. Послуги

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами