Дата підготовки: | Травень 2017 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
У світі налічується близько 300 видів заморожених хлібобулочних напівфабрикатів, історія яких почалася більше 30 років тому. На українському ринку асортиментний ряд включає не більше 100 одиниць. На тлі загального скорочення споживання ринку хліба та хлібобулочних виробів (за останні 5 років більш ніж на 30%) сегмент заморожених хлібобулочних виробів щільно закріпився і має всі шанси на збільшення частки ринку в найближчі роки. Кондитерська продукція, є продуктом масового споживання і не поширюється на продукти першої необхідності, тому завоювання переваги споживачів і їх лояльності до продукції певних брендів вимагають значного фінансування маркетингових заходів.
1. Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі переваги
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Динаміка ємності ринку заморожених хлібних напівфабрикатів в Україні за 2012-2016 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених хлібобулочних напівфабрикатів в Україні за 2012- 2016 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка обсягу експорту і імпорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в Україні за 2012- 2016 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
1. Структура експорту хлібобулочних кондитерських напівфабрикатів в 2012 і 2016 рр.,%
2. Структура імпорту хлібобулочних напівфабрикатів в 2012 і 2016 рр.,%
3. Географічна структура експорту заморожених кондитерських напівфабрикатів в 2012 і 2016 рр.,%
4. Географічна структура імпорту кондитерських напівфабрикатів в 2012 і 2016 рр.,%
5. Структура критеріїв вибору хлібобулочних виробів споживачами за підсумками 2016 року,%
6. Структура критеріїв вибору кондитерських виробів споживачами за підсумками 2016 року,%