Аналіз ринку сонцезахисних засобів України. 2019 рік

Аналіз ринку сонцезахисних засобів України. 2019 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2019 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 8
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
16450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сонцезахисних засобів. У звіті представлено виробництво українських операторів, загальний обсяг ринку. Розглянуто продажі трьох найбільших гравців. Також дослідження охоплює методи просування і позиціонування брендів сонцезахисних засобів.

Ринок косметики України - один з найбільш прогресивних ринків, що швидко розвиваються. З року в рік створюються нові технології і препарати, здатні вирішити ряд проблем, пов'язаних у тому числі, з негативним впливом сонячних променів. Сегмент сонцезахисних засобів займає невелику частину світового ринку косметичних засобів.

Ризик впливу ультрафіолету на шкіру по-різному оцінюється населенням різних країн. На це впливають як фактори зовнішнього середовища - кількість сонячних днів в році, середня температура повітря, наявність або відсутність тіні, так і особливості місцевої культури - схильність приймати сонячні ванни, популярність загару, інформованість населення про шкоду ультрафіолетового випромінювання, традиції догляду за собою та інше.

Сонцезахисні засоби протистоять ультрафіолетовому випромінюванню за рахунок включених до їх складу фільтрів. Всі засоби мають різну ступінь захисту від ультрафіолету, на упаковці вона позначається як SPF (Sun Protective Factor - сонцезахисний фактор) і виражається цифровим значенням. Крім індексу SPF на упаковці сонцезахисних засобів може бути вказана інформація про UVA і UVB фільтри, якщо даний засіб нейтралізує ультрафіолетові промені типу А і типу B.

Косметологічна індустрія зазнає змін, які зумовлені потребами покупців і технологічними досягненнями. Це тягне за собою розробку і просування універсальних продуктів, які захищають від широкого спектра нових негативних факторів навколишнього середовища, а також виконують інші функції - макіяж, догляд за шкірою.

В Україні понад 200 сонячних днів в році, що є позитивним фактором попиту на сонцезахисні засоби. Пікові періоди - з кінця весни до початку осені. Саме в цей час населення проводить багато часу на відкритому повітрі, відвідує пляжі, бере участь в пікніках і походах.

Експортна діяльність в структурі ринку сонцезахисних засобів займає не дуже істотну роль. Обсяги імпорту значно превалюють над обсягами експорту. Частково це пов'язано з недостатньою популярністю в світі вітчизняних брендів. Крім того, закордонні торгові бренди мають представництва в багатьох країнах, і є сильними конкурентами менш відомим торговим маркам України.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку сонцезахисних засобів
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014-2018 рр.
2. Основні показники ринку.
2.1. Динаміка виробництва продукції на ринку в 2014-2018 рр.
2.2. Динаміка зовнішньої торгівлі на ринку (імпорт і експорт).
2.3. Обсяг ринку і розрахунок обсягу реалізації продукції в 2014-2018 рр.
2.4. Сегментація і структура ринку
3. Основні оператори ринку.
3.1. Перелік і опис основних виробників і імпортерів.
3.2. Частки ринку основних операторів
3.3. Продуктовий портфель сонцезахисних засобів лідера продажів на ринку сонцезахисної косметики України.
4. Продажі трьох кращих компаній за останні п'ять років в натуральному і грошовому вираженні
5. Просування продукції на ринку.
5.1. Методи просування, пошук існуючих каналів у окремих операторів.
5.2. Позиціонування операторів ринку
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр.
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
6.3. Рекомендації з розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
7.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
7.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
7.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Основні показники ринку сонцезахисних засобів в 2014-2018 рр., тон
2. Асортимент сонцезахисних засобів компанії «Біокон»
3. Методи просування на ринку сонцезахисних засобів
4. Позиціонування сонцезахисних засобів топ-5 компаній
5. SWOT - аналіз ринку сонцезахисних засобів в Україні (з точки зору місцевого виробника)
6. PEST - аналіз ринку сонцезахисних засобів України
7. Сегментація ринкових ризиків
8. Карта ризиків

Перелік графіків і діаграм:

1. Критерії вибору сонцезахисних засобів
2. Динаміка обсягів виробництва сонцезахисних засобів в 2014-2018 рр., тон
3. Динаміка обсягів експорту сонцезахисних засобів в 2014-2018 рр., тон
4. Динаміка обсягів імпорту сонцезахисних засобів в 2014-2018 рр., тон
5. Динаміка обсягу ринку сонцезахисних засобів в 2014-2018 рр. в натуральному вираженні, тон
6. Динаміка обсягу ринку сонцезахисних засобів в 2003-2018 рр. в грошовому вираженні, млн грн
7. Структура продажів сонцезахисних засобів щодо віку споживачів, млн грн
8. Частки основних компаній ринку сонцезахисних засобів України в грошовому вираженні,%
9. Динаміка продажів сонцезахисних засобів України ТОВ «МНВО «Біокон» в натуральному вираженні, тон
10. Динаміка продажів сонцезахисних засобів України ТОВ «МНВО «Біокон» в грошовому вираженні, млн грн
11. Динаміка продажів сонцезахисних засобів ТОВ «L'Oréal Україна» в натуральному вираженні, тон
12. Динаміка продажів сонцезахисних засобів ТОВ «L'Oréal Україна» в грошовому вираженні, млн грн
13. Динаміка продажів сонцезахисних засобів ТОВ «Beiersdorf Україна» в натуральному вираженні, тон
14. Динаміка продажів сонцезахисних засобів ТОВ «Beiersdorf Україна» в грошовому вираженні, млн грн
15. Сегментація продажів сонцезахисних засобів України за рівнем захисту ТОВ «МНВО «Біокон» ,%
16. Сегментація продажів сонцезахисних засобів України за рівнем захисту ТОВ «L'Oréal Україна»,%
17. Сегментація продажів сонцезахисних засобів України за рівнем захисту ТОВ «Байєрсдорф Україна»,%
18. Споживчі переваги сонцезахисної косметики в Україні, бал
19. Прогноз продажів сонцезахисних засобів України в 2018-2021 рр., млн грн
20. Карта сонячної активності в Україн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами