in stock

Аналіз ломбардних послуг Італії. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2014 року
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting у ході ретельного дослідження ринку ломбардів Італії розглянута ситуація на ринку, доповнена відомостями про стан сфери кредитування в цілому. Висвітлено фактори, що впливають на ломбардний ринок, виконано їх структурування в розрізі компонентів індексу глобальної конкурентоспроможності, в рейтингу країн за значенням якого Італія знаходиться на 49-й позиції. Період дослідження охоплює 2008–2013 рр. Зазначено, що в цей час через розвиток кризи та різке погіршення добробуту населення мало місце бурхливе зростання ємності ринку, що склало 6550% (від 0,16 млрд євро до 10,48 млрд євро). Ринок ломбардів поряд з банківськими установами є сектором ринку кредитування. Ломбарди в Італії беруть у заставу переважно золоті вироби, тому ці установи називають compro oro (магазин зі скупки золота). Інші заставні предмети в Італії практично не використовуються. Проблемою ринку є практична відсутність державного контролю, серйозних квот, офіційних заборон. Регулювання ринку державою проявляється лише в тому, що Банк Італії встановлює за видами операцій середні процентні ставки, за ними розраховуються порогові значення, вихід за які розглядається як лихварство. Пік звернень населення до ломбардів мав місце в 2012 р., коли цими послугами скористалося понад 28% жителів країни. Висвітлено види кредитів, що надаються фінансовими посередниками – конкурентами ломбардів. Відсутність умови обов’язкової реєстрації ломбардного установи призвела до неможливості точної оцінки їх кількості. Перераховано найбільші оператори Італії та виконано їх структурування за регіональною ознакою, а також за кількістю філій. За останнім показником з великим відривом лідирує оператор Handle Italia S.r.l. під брендом OroCash (393 філії). Наступним є Oro In Euro Italia S.p.A, у якого таких філій 200. Результати середньострокового прогнозування свідчать про очікуване подальше збільшенні ємності ломбардного ринку Італії, однак темпи приросту будуть поступово скорочуватися. Виконано SWOT-аналіз ринку, якому передує оцінка позиції країни у світовому рейтингу Doing Business 2014. Виконано рейтингування бар’єрів ведення ломбардного бізнесу в Італії. За розглянутий період проведено лише дві угоди M & A. Асоціація, що об’єднує безпосередніх учасників ломбардного ринку, в Італії відсутня. Серед суміжних організацій вкажемо Національну асоціацію професійних трейдерів ринку золота.

Детальний зміст:

1. Аналіз ринкового середовища Італії
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища
1.2. Аналіз економічного середовища
1.3. Аналіз політичного та правового середовища
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Італії
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація і структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг
3.1. Загальна кількість ломбардів та їх концентрація. Наявність ломбардів, що входять до ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, які готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціації, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів

Перелік таблиць:

1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Італії порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Італії
3. Основні показники розвитку економічного середовища Італії
4. Оцінка правового та політичного середовища Італії
5. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2007–2011 рр.
6. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) в Італії у 2007–2012 рр.
7. Поквартальна динаміка комісійного збору, що стягується брокерами за посередництво у фінансових операціях в Італії за 2012–2013 рр., %
8. Поквартальна динаміка TEGM, встановленої відповідно до Закону 108/96 в Італії за 2013–2014 рр., %
9. Динаміка ємності ринку ломбардних послуг в Італії за 2008–2013 рр., у грошовому вираженні, млрд євро
10. Кращі пропозиції щодо відсоткових ставок у розрізі найбільш популярних банківських продуктів в Італії станом на 2014 р.
11. Динаміка кількості ломбардів в Італії за 2008–2013 рр., у натуральному вираженні, тис. відділень
12. Помісячна динаміка світових цін на золото (London Gold Fixing Company) за 2009–2014 рр., ранковий і вечірній фіксинг, євро за тройську унцію
13. Помісячна динаміка світових цін на срібло (London Gold Fixing Company) за 2009–2014 рр., євро за тройську унцію
14. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Італії
15. Доходи населення Італії в 2007–2012 рр., євро на одну особу населення на місяць
16. Бар’єри при старті бізнесу в Італії
17. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу в Італії
18. Загальний SWOT-аналіз на ринку ломбардів Італії
19. Реалізовані угоди M & A в Італії у сфері ломбардних послуг за 2009–2011 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка чисельності населення Італії, яке скористалося послугами ломбардів (compro oro) за 2011–2013 рр., млн осіб
2. Динаміка ємності ринку ломбардних послуг в Італії за 2008–2013 рр., у грошовому вираженні, млрд євро
3. Виділення цільового сегмента споживачів (населення, яке скористалося послугами ломбардів (compro oro)) за 2011–2013 рр., %
4. Динаміка процентної ставки за кредитами в Італії за 2008–2012 рр., % Річних
5. Динаміка кількості ломбардів в Італії за 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, тис. відділень
6. Регіональний розподіл зареєстрованих у Banca d’Italia професійних «золотих» трейдерів (Elenco Operatori Professionali in Oro) станом на 2014 р., %
7. Регіональний розподіл зареєстрованих у Banca d’Italia професійних «золотих» трейдерів (Elenco Operatori Professionali in Oro) станом на 2014 р., кількість операторів
8. Структурування основних операторів ринку за кількістю філій за підсумками 2013 р.
9. Найбільші оператори ринку ломбардних послуг Італії за підсумками 2013 р., %
10. Кількість філій у найбільших операторів ринку ломбардних послуг Італії за підсумками 2013 р.
11. Карта конкурентних переваг основних операторів ринку ломбардів Італії залежно від широти асортименту та кількості відділень
12. Структура розподілу споживання кредитних ресурсів італійцями за результатами 2011–2013 рр., %
13. Основні мотиви, якими керувались італійці при прийнятті рішення щодо звернення до ломбарду в 2013 р., %
14. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг Італії на 2014–2017 рр., у грошовому вираженні, млрд євро
15. Ключові складові рейтингу Італії в Doing Business The World Bank на 2014 р.
16. Найбільш значущі бар’єри для ведення бізнесу в Італії у 2014 р., %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами