in stock

Аналіз ринку домашніх птахів та продуктів переробки в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 34
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
24500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

На сьогоднішній день ринок досліджуваних видів птиці знаходиться на початковій стадії розвитку. Основною причиною цьому є значний фокус на курятину, який сформувався в Україні за рахунок внутрішнії та зовнішніх факторів, більшість з яких стосуються вартості та маржинальності вирощування, а також високого попиту за кордоном. Інші види свійської птиці є дорожчими за курятину, тому вважаються скоріше делікатесом, ніж повсякденною їжою для споживачів.
Частка інших видів свійської птиці в Україні на сьогодні не перевищує 3% від загального виробництва та 5% від ємності ринку, що є свідченням того, що ринок знаходиться в початковій стадії розвитку. Спадна динаміка останніх років була викликана закриттям чи зниженням обсягів існуючих підприємств.
На переробку йде 10-15% від виробленого м’яса та субпродуктів свійської птиці. Це знову ж таки пов’язане з рівнем доходів населення та розвитком галузі в Україні.
Падіння по сегменту вирощування в 2020 році сталось через те, що відпав великий сегмент населення з доходом вище середнього, чиї статки зменшились та які відмовлялись від економії. Як наслідок, надходження м’яса на переробку також було спровоковано зниженням кількості споживачів.
Ринок здебільшого складається з вітчизняного м’яса та субпродуктів. Експортна активність обмежена через розмір провідних підприємств та високу вартість продукції у порівнянні з сусідніми країнами. Проблеми також створює неефективна система відшкодування ПДВ, за якої майже всі квоти відходять експортерам курятини.
Здебільшого ринок сфокусований на сегменті субпродуктів. Печінка птиці досліджуваного сегменту вважається делікатесом. Обсяг споживання інших видів птиці менший через відсутність великих гравців в сегменті. Сегмент ковбасних виробів займає суттєву частку здебільшого за рахунок сосисок з м’ясом індички одного з великих виробників

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика досліджуваних ринків
a. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми та передумови розвитку) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-2020 рр. (виробництво + імпорт – експорт) – оцінка кабінетним способом
c. Сегментація і структурування ринків – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
i. За способами переробки
ii. За розмірами компаній (виділення частки ММСП)
iii. За регіонами
iv. За джерелами сировини (господарства населення / підприємства)
v. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку, або через побудову аналітичних моделей) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
d. Аналіз тенденцій ринку продукції агро-ММСП з точки зору експертів, учасників ринку та тенденції, виявлені в ході опитування – за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження
e. Аналіз поточного рівня розуміння агро-ММСП поняття маркетингової стратегії
2. Державне регулювання галузі. Загальний огляд законодавчих актів з безпечності продуктів харчування, що діють на території України з наданням переліку джерел (без юридичних рекомендацій, ключова інформація для формування стратегії)
3. Основні оператори ринку (аналіз сегменту ММСП: ким представлені взагалі та чи є цікаві для огляду господарства)
a. Аналіз представленості операторів на ринку (найбільші великі гравці, представленість сегменту ММСП) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Перелік операторів сегменту ММСП досліджуваних ринків, чий досвід буде використовуватись при підготовці стратегії та їхній опис
c. Виділення операторів, названих в ході опитувань та фокус-групових дискусій
d. Структурування операторів (за товарними сегментами, спеціалізацією, каналами збуту, регіонально)
4. Зовнішня торгівля фермерською продукцією (за наявністю, загальний огляд) – кабінетним способом
5. Ціна і ціноутворення на ринку – кабінетним способом з продзвоном ключових операторів
a. Середні поточні ціни на продукцію за сегментами
i. Мас-маркет (супермаркети)
ii. Фермерські продукти формату торгівлі на ярмарках та ринках
iii. «Крафтові» фермерські продукти
b. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Споживачі і їх вподобання (Аналіз результатів опитування та фокус-групових інтерв’ю)
a. Портрет споживача продукції агро-ММСП (в сегменті В2В та В2С)
b. Вплив пандемії COVID-19 на купівельні переваги вибору
с. Насиченість окремих товарних сегментів
d. Канали купівлі продукції агро-ММСП та моделей закупівлі на В2В ринку
a. Основні чинники, що сприяють вибору продукції агро-ММСП (місце, частота, пакування, брендінг)
b. Можливі стоп-фактори
c. Готовність купувати продукцію за цінами, вище ніж в супермаркетах
d. Ступінь задоволеності споживачів продукцією агро-ММСП
7. Вплив асоціацій, об’єднань, учасників ланцюгів збуту та експертів на розвиток ринку (результат глибинних інтерв’ю та фокус-групових дискусій) – побажання до учасників, бачення розвитку сегменту
8. Канали збуту продукції – кабінетним способом, за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження (відповідно до п.8 Технічного завдання)
a. Опис і оцінка структури продажів по каналах (ринки, супермаркети, еколавки, онлайн)
b. Вимоги та побажання учасників каналів збуту до ММСП (результат глибинних інтерв’ю)
9. Аналіз просування продукції агро-ММСП
a. Аналіз існуючих каналів в цілому
b. Аналіз каналів, що використовуються в сегменті гравцями (онлайн-канали)
- Сторінки в соціальних мережах
- YouTube
- Інтернет-магазини (пром.юа, розетка, Флагма)
Інтернет-магазин у них на сайті
c. Аналіз офлайн-каналів, існуючих та перспективних
- Форуми
- Конференції
- Ярмарки
- Галузеві асоціації
- Рейтингові заходи (за наявністю)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку (товарна група – продукт переробки – відомі представники) – кабінетним способом
11. Висновки. Прогнози розвитку галузі– кабінетним способом
a. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
b. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку (базовий, оптимістичний та песимістичний сценарій з визначенням факторів впливу)
12. Інвестиційна привабливість напрямків (за галузями) – кабінетним способом
a. SWOT-аналіз ринкового спрямування
b. PEST-аналіз факторів впливу на ринок (з оцінкою рівня впливу фактора)

 

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку м’ясної продукції в Україні, в натуральному вираженні, тон
2. Ємність ринку продуктів переробки м’ясної продукції свійських птахів в Україні, в натуральному вираженні, тон
3. Структурування операторів на ринку України
4. Середні поточні ціни на м’ясо та м’ясну продукцію за сегментами в мас-маркетах
5. Поточні роздрібні ціни на фермерську м'ясну продукцію
6. Поточні роздрібні ціни на крафтову м’ясну продукцію
7. Рівень оптимальності каналів збуту ягідної продукції та продуктів переробки в Україні
8. Оператори в соціальній мережі Інстаграм та їх продукція
9. Сайти операторів
10. Товарні групи продукції, представлений на ринку та її виробники
11. SWOT - аналіз ринку свійських птахів і продуктів їх переробки в Україні
12. PEST - аналіз ринку аквакультури і продуктів її переробки в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва м’яса свійських птахів (окрім курятини) в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
2. Динаміка виробництва продуктів переробки в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
3. Сегментація ринку м’яса свійських птахів та продуктів його переробки в Україні, в натуральному вираженні, %
4. Структура ринку виробників м’яса свійської птиці (окрім курятини) в Україні, в натуральному вираженні, %
5. Структура ринку виробників продуктів з м’яса свійської птиці (окрім курятини) в Україні, в натуральному вираженні, %
6. Структура ринку свійських птахів та продуктів переробки за регіонами станом на кінець 2019 р. в сегменті ММСП, в грошовому вираженні, %
7. Структура ринку свійських птахів за джерелом вирощування сировини, в натуральному вираженні, %
8. Динаміка імпорту м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
9. Динаміка імпорту м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
10. Структура імпорту м’яса свійських птиць за товарними групами в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
11. Динаміка експорту м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
12. Динаміка експорту м’яса свійських птахів (окрім курятини) в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
13. Структура експорту м’яса свійських птиць за товарними групами в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
14. Динаміка імпорту продуктів переробки м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
15. Динаміка імпорту продуктів переробки м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
16. Структура імпорту продуктів переробки з м’яса свійських птиць за товарними групами в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
17. Динаміка експорту продуктів переробки м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в натуральному вираженні, т, %
18. Динаміка експорту продуктів переробки м’яса свійських птахів (крім курятини) в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США , %
19. Структура експорту продуктів переробки з м’яса свійських птиць за товарними групами в 2016-2020 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США, %
20. Сегментація споживачів м’яса свійських птахів (окрім курятини)
21. Спонукальні чинники купівлі пташиної продукції (окрім курятини)
22. Стримувальні чинники у купівлі пташиної продукції (окрім курятини)
23. Вплив карантинних обмежень на споживання продуктів
24. Насиченість ринку свійської птиці за видами птахів
25. Канали купівлі м’ясної продукції агро-ММСП
26. Канали купівлі продуктів з м’яса агро-ММСП
27. Чинники вибору продукції агро-ММСП
28. Випадки купівлі продукції агро-ММСП
29. Частота купівлі продукції агро-ММСП
30. Готовність споживачів переплачувати до 30% вартості за продукт невеликого фермерського господарства з унікальними смаком і якістю
31. Готовність споживачів переплачувати до 30% вартості за продукт невеликого фермерського господарства з унікальними смаком і якістю
32. Структура продажів свійської птиці (окрім курки) переробки
33. Процес просування продукції
34. Прогнозні показники ємності ринку м’яса свійських птахів в Україні 2021-2022 р. в натуральному вираженні, тис. тон

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами