in stock

Аналіз українського ринку картонної упаковки. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2012 року
Графіків і діаграм: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У рамках вивчення фахівцями компанії Pro-Consulting ринку картонної упаковки зібрані та проаналізовані дані про обсяги вказаного ринку (при цьому особливу увагу приділено показниками виробництва ), доповнені інформацією про розподіл ринку тари й упаковки за видом матеріалів. Згідно з цим структуруванням, найбільш поширеними матеріалами є папір і картон з показником 46,5% в 2011 р. Основна проблема ринку – відсутність вітчизняного виробництва товарної целюлози, що звужує номенклатуру продукції, зумовлюючи орієнтацію операторів на випуск продукції із вторинної сировини (макулатури). Обсяги ринку упаковки з гофрокартону, що впали в 2009 р., так і не вийшли на докризові показники. Динаміка виробництва є синхронної з ємністю і демонструє близькі за величиною показники. На експорт йде близько 8% виробленої продукції (переважно в Росію), натуральні показники імпорту в 4 рази менше (переважають поставки з Польщі, Угорщини та Росії). Представлена територіальна структура випуску розглянутої продукції. Виділено чотири групи гравців і перераховані основні з них із зазначенням частки ринку. П’ять провідних операторів ринку утримують 67,9% виробництва в натуральних показниках. Описано властивості гофрокартону і показано, що 70% гофрокартонної упаковки використовується в харчовій промисловості (кондитерська, лікеро-горілчана, молочна та ін.), далі йдуть хімічна та фармацевтична, а також легка промисловість. Оскільки ринок картонної упаковки не є самостійним, попит на ньому визначається ситуацією на зазначених ринках. Тому при оцінці перспектив розвитку ринку картонної упаковки слід ураховувати, що очікується зростання споживання на світових продуктових, тютюнових, косметичних ринках.

Детальний зміст:

1. Структура ринку тари та упаковки
2. Обсяг ринку картонної упаковки і тенденції його розвитку
3. Експорт та імпорт картонної упаковки
4. Структура ринку картонної упаковки
5. Основні гравці на ринку
6. Споживання продукції
7. Висновки та прогнозні показники розвитку

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку тари і пакувальних матеріалів, що використовуються місцевими виробниками товарів і споживаються на внутрішньому ринку, за видом матеріалу в 2011 р. у натуральному вираженні (тонн), % 
2. Ємність ринку тари з гофрованого картону в 2007–2011 рр., млн кв. м
3. Обсяг виробництва тари з гофрованого картону в 2007–2011 рр., млн кв. м
4. Регіональна структура експорту тари з гофрованого картону в 2011 р. у натуральному і грошовому вираженнях, %
5. Регіональна структура імпорту тари з гофрованого картону в 2011 р. в натуральному і грошовому вираженнях, %
6. Структура ринку тари з гофрованого картону в розрізі походження продукції в 2011 р. у натуральному вираженні, %
7. Географічна структура виробництва тари з гофрованого картону в розрізі областей в 2011 р. у натуральному вираженні, %
8. Структура виробництва упаковки з гофрокартону в розрізі основних операторів у 2011 р. у натуральному вираженні, %
9. Структура споживання упаковки з гофрокартону в розрізі основних галузей промисловості в 2011 р. у натуральному вираженні, %

Зв'язатися з нами