in stock

Аналіз ринку рибних консервів і пресервів в Україні. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2013 року
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Дослідження ринку рибних консервів і пресервів в Україні, здійснене аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані динаміки ємності ринку з виокремленням її компонентів, ціноутворення та прогнозування розвитку галузі. Зазначено, що в 2012 р. середньорічне середньодушове споживання рибних продуктів в Україні (13 кг) лише на 1 кг перевищувало мінімальні норми споживання і скоротилося на 4,5 кг порівняно з 2008 р. Тоді як у країнах Європи цей показник змінюється в діапазоні 24–35 кг на особу (в Японії – близько 65 кг). На ринку рибних консервів України проявляються тенденції відповідного світового ринку – зниження питомої ваги рибних консервів у загальній структурі виробництва при поступовому скороченні обсягів випуску. Характер зміни показників виробництва – коливальний, обсяги експорту в цілому зростають (за винятком 2011 р.), а ємності ринку й імпорту – знижуються (крім 2011 р. та 2010 р. відповідно). За видами риби переважають консерви групи «сардина, кілька, шпроти». Частка імпортної продукції на ринку в період 2008–2012 рр.. варіювала від 45,4% до 64,8%. Основною країною – споживачем вітчизняної продукції є Росія (84,7% за 5 місяців 2013 р.). Потоки імпорту надходять здебільшого з Росії та Естонії (майже половина ринку, приблизно порівну), частки Латвії та Китаю удвічі менші. Ціни виробників перевищують імпортні та експортні ціни, причому останні – більш ніж удвічі. Відзначено, що споживачі більше купували консерви з сардини і сардинелли, а з торгових марок найчастіше обирали продукцію ТМ «Аквамарин» (Інтеррибфлот), що утримує лідерство на українському ринку протягом 2010–2012 рр. з абсолютним рейтингом у 5 балів. Вказано чинники, що визначають ситуацію на ринку рибної консервації в Україні на середньострокову перспективу. Зокрема, відзначено важливість виведення виробництва з тіні. Очікується подорожчання готової рибної продукції у зв’язку зі скороченням обсягів вилову. Показники ємності ринку зростатимуть.

Детальний зміст:

1. Обсяг ринку 
2. Внутрішнє виробництво 
3. Зовнішньоекономічна діяльність 
4. Цінова ситуація на ринку 
5. Споживчі переваги 
6. Прогноз розвитку ринкового спрямування

Перелік таблиць:

1. Динаміка показників розвитку ринку рибних консервів в Україні в 2008-2012 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу рибних консервів в Україні в 2008-2012 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Структура виробництва рибних консервів у залежності від виду в 2008 - 2012 р.,% (у натуральному вираженні) 
3. Структура ринку рибних консервів у залежності від походження продукції в 2008 - 2012 рр.,% (У натуральному вираженні) 
4. Динаміка експорту - імпорту рибних консервів в 2008 - 5 міс. 2013 рр.,% (у натуральному вираженні)
5. Географічна структура експорту - імпорту рибних консервів за 5 міс. 2013 рр.,% (у натуральному вираженні) 
6. Динаміка цін на рибні консерви в 2008 - 2012 рр., тис. грн. / тонна 
7. Рейтинг рибних консервів в Україні в 2012 р. 
8. Прогнозні показники обсягів ринку рибних консервів в Україні в 2013 - 2016 рр., тис. тонн 

Зв'язатися з нами