in stock

Аналіз розвитку українського ринку напівфабрикатів, 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2011 року
Кількість сторінок:  11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку напівфабрикатів, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає загальні тенденції і динаміку розвитку напряму за 2006-2010 рр. в натуральному і грошовому вираженні. На сьогодні український ринок напівфабрикатів розвивається дуже інтенсивно. В галузі простежується посилення конкуренції, змінюються її напрямки, ринок близький до перенасичення через велику кількість гравців і невисоких вхідних бар'єрів. Аналіз сегментації ринку показує, що внаслідок зниження платоспроможності населення споживчий попит активізувався в традиційних сегментах напівфабрикатів, а також напівфабрикатів з м'яса птиці, більш доступних за ціною. Проведено структурування ринку за обсягами реалізації в розрізі сегментів пельменів, котлет і біфштексів, вареників, рибних напівфабрикатів, піци, млинців та чебуреків, овочевих та інших напівфабрикатів. Здійснено детальний аналіз споживчого попиту і конкурентної ситуації на ринку. Прогнозується розвиток українського ринку напівфабрикатів не тільки в обсягах, але і в якісних показниках. Виділено основні фактори ризику на українському ринку напівфабрикатів: погіршення макроекономічної обстановки в країні; підвищення рівня інфляції; загальне уповільнення темпів зростання ринку напівфабрикатів в Україні.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Тенденції розвитку ринку
3. Доля імпортної продукції
4. Сегментування ринку напівфабрикатів
5. Конкурентний аналіз

Перелік таблиць:

1. Динаміка розвитку ринку напівфабрикатів в Україні в 2006-2010 рр., в грошовому та натуральному вираженні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка розвитку українського ринку напівфабрикатів в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка розвитку українського ринку напівфабрикатів в 2006-2010 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Структура українського ринку напівфабрикатів в 2010 р., за обсягами реалізації, %
4. Напрямки розвитку українського ринку напівфабрикатів
5. Портрет українського споживача напівфабрикатів в 2010 р. в залежності від соціального статусу, %
6. Ситуації споживання напівфабрикатів на українському ринку в 2010 р., %
7. Важливість критеріїв при ухваленні рішення про покупку напівфабрикатів
8. Місця покупок напівфабрикатів на українському ринку в 2010 р., %
9. Розподіл часток основних виробників напівфабрикатів на українському ринку, в грошовому вираженні, %
10. Розподіл основних марок конкурентів на ринку пельменів, вареників, млинців (ціна-якість, на основі суб'єктивної оцінки споживачів)
11. Розподіл основних марок конкурентів на ринку заморожених овочів (ціна-якість)
12. Розподіл основних марок конкурентів на ринку тіста (ціна-якість)

Зв'язатися з нами