in stock

Аналіз ринку мінеральної води. 2009

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2009 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 35
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку мінеральної води України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить основні макроекономічні показники, загальну характеристику розвитку галузі (опис ринку, історію розвитку), інформацію по сировинній базі. Розраховані показники ємності ринку, виробництва, експорту та імпорту мінеральної води в динаміці за 5 років. У структурі виробництва мінеральної води на території України експорт займає зовсім незначну частину. Імпорт мінеральної води також знаходиться на низькому рівні. Таким чином, ємність ринку мінеральної води в Україні формує внутрішнє виробництво. Проведено структурування ринку в розрізі наступних сегментів: лікувально-столова, столово-газована, питна і «тиха» (негазована) вода.
Звіт включає список ключових гравців ринку і їх частки ринку, структуризацію основних виробників мінеральних вод в залежності від торгових марок і в розрізі регіонів України. У дослідженні ринку представлені помісячні індекси цін на мінеральні води, а також розкриті чинники, що впливають на вартість продукції.
Детально досліджені споживачі мінеральних вод, відображена структура споживчих переваг щодо типу газованих мінеральних вод, призначенням, місцем купівлі, типу упаковки, а також частота споживання мінеральної води.
Вивчено канали збуту продукції та їх структура, оцінена інвестиційна привабливість ринкового спрямування, представлені висновки і прогноз розвитку обсягів виробництва продукції.

Детальний зміст:

1. Макроекономічні показники
2. Загальна характеристика ринку мінеральної води
2.1. Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008- першому півріччі 2009 року
2.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в динаміці 2008-2009 рр.
2.4.Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів газована / негазована, їх частки)
2.5. Сировинна база, сезонність
2.6.Общая характеристика ринку мінеральної води Київського регіону
3. Виробництво та динаміка реалізації мінеральної води та безалкогольних напоїв України
3.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2008-2009 рр.
3.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2008-2009 рр.
3.3. Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2008-2009 рр.
3.4. Виробництво і динаміка реалізації мінеральної води в Київському регіоні в 2008-2009 роках
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку в 2008-2009 рр.
4.4. Оператори Київського регіону
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт мінеральної води (обсяги, структура, ціни, географія поставок, основні оператори)
5.2. Імпорт мінеральної води (обсяги, структура, ціни, географія поставок, основні оператори)
6. Структурування ринку
6.1. Ринок лікувально-столових вод.
6.2. Ринок столових вод.
6.3. Структурування ринку за ціновими сегментами (преміум сегмент)
7. Ціна і ціноутворення на ринку мінеральної води
7.1. Динаміка цін на продукцію в 2008-перше півріччя 2009 рр.
7.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
8. Споживання мінеральної води
8.1. Переваги споживачів щодо товару, динаміка споживання 2008-2009рр.
8.2. Структурування та сегментація споживання (частки основних споживчих сегментів, їх характеристика)
8.3. Характеристика споживання мінеральної води в Північному і Східному регіонах, г. Киев
9. Канали збуту (в загальному по ринку, за великим операторам ринку, сегмент НоReCa)
10. Висновки. Прогнозні показники по ринку мінеральної води на 2009-2010 рр. (В цілому по Україні, Північний і Східний регіони, м.Київ)
11. Інвестиційна привабливість галузі, наслідок впливу економічної кризи на ринок мінеральної води

Перелік таблиць:

1. Основні показники соціально-економічного розвитку України
2. ВВП України в 2002 - 1 половині 2009 рр.
3. Основні показники ринку мінеральної води, млн. л
4. Запаси підземних мінеральних вод України
5. Структуризація основних виробників мінеральних вод за ТМ
6. Регіональна структуризація основних виробників мінеральних вод
7. Структура експорту мінеральної води з України в 2008 році
8. Середні ціни експорту мінеральної води по країнам напрямки в 2008 році, USD / 1 л
9. Структура експорту мінеральної води з України в січні-липні 2009 року
10. Середні ціни експорту мінеральної води по країнам напрямки в січні-липні 2009 року, дол. США / 1 л
11. Структура імпорту мінеральної води в Україні в 2008 році
12. Середні ціни імпорту мінеральної води по країнам-імпортерам в 2008 році, дол. США / 1 л
13. Структура імпорту мінеральної води в Україні в січні-липні 2009 року
14. Середні ціни імпорту мінеральної води по країнам-імпортерам в січні-липні 2009 року, дол. США / 1 л
15. Структура продажів за видами упакованої води в Україні в 2007-2008 рр.,%
16. Основні представники мінеральних вод України за спеціалізацією (Лікувально-столові мінеральні води / Лікувальні мінеральні води / Природні столові мінеральні води)
17. Структурування ринку за ціновими сегментами
18. Структура споживання мінеральної води в 2007-2008 рр. за типом упаковки,%

Перелік графіків і діаграм:

1. Зміна обсягів обороту роздрібної торгівлі (наростаючим підсумком у% до відповідного періоду попереднього року)
2. Динаміка зміни середньої номінальної заробітної плати, грн.
3. Індекси заробітної плати та індекси споживчих цін (липень в% до липня попереднього року)
4. Динаміка зміни ємності ринку мінеральної води, млн. л /%
5. Структура ринку мінеральної води (газована / негазована) в 2004-2009 * рр.,%
6. Виробництво мінеральної води в Україні в 2003-початок 2009 рр. , млн. л.
7. Виробництво мінеральної води в Україні в 2003-початок 2009 рр., млн. грн. (В середніх роздрібних цінах)
8. Динаміка розвитку виробництва мінеральної води (натуральні показники),%
9. Динаміка розвитку виробництва мінеральної води (грошові показники),%
10. Виробництво мінеральної води в Київському регіоні в 2005- 2009 * рр. , млн. л.
11. Частки ринку основних операторів мінеральної води в 2008 році,% (натуральне вираження)
12. Динаміка експорту мінеральної води в 2004-2008 рр. (Натуральні показники), млн. л
13. Динаміка експорту мінеральної води в 2004-2008 рр. (Грошові показники), млн. дол. США
14. Географічна структура експорту мінеральної води в натуральному вираженні в 2008 році,%
15. Географічна структура експорту мінеральної води в грошовому вираженні в 2008 році,%
16. Географічна структура експорту мінеральної води в натуральному вираженні в січні-липні 2009 року,%
17. Географічна структура експорту мінеральної води в грошовому вираженні в січні-липні 2009 року,%
18. Динаміка імпорту мінеральної води в 2004-2008 рр. (Натуральні показники), млн. Л
19. Динаміка імпорту мінеральної води в 2004-2008 рр. (Грошові показники), млн. дол. США
20. Географічна структура імпорту мінеральної води в натуральному вираженні в 2008 році,%
21. Географічна структура імпорту мінеральної води в грошовому вираженні в 2008 році,%
22. Географічна структура імпорту мінеральної води в натуральному вираженні в січні-липні 2009 року,%
23. Географічна структура імпорту мінеральної води в грошовому вираженні в січні-липні 2009 року,%
24. Індекси цін на мінеральні води в Україні в 2008-2009 рр., У% до попереднього місяця
25. Перевага споживачів за типом газованих мінеральних вод,%
26. Частота споживання мінеральної води за півроку,%
27. Перевага споживачів за типом призначення мінеральної води,%
28. Перевага споживачів за місцем купівлі мінеральної води,%
29. Перевага споживачів за типом упаковки мінеральної води,%
30. Фактори, що впливають на споживача при виборі марки мінеральної води,%
31. Динаміка споживання мінеральної води в Україні в 2004-2009 * рр., л / чол. на рік
32. Сегментація споживання упакованих вод за матеріалом (кількісне вираження) в 2007-2008 рр.,%
33. Загальне співвідношення продажів мінеральної води по каналах збуту,%
34. Прогнозні показники виробництва мінеральної води в Україні,%
35. Основні витратні статті при реалізації проекту

Зв'язатися з нами