in stock

Аналіз ринку автовишок України. 2009

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2009 року
Кількість сторінок:  33, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting дослідженні ринку автовишок визначені основні характеристики представленої на ринку продукції та проведено її структурування по висоті підйому, конструкції стріли і типу автомобільного шасі. Відзначено, що ринок спецтехніки України в 2003-2007 роках характеризувався динамічним зростанням на 35-50% в рік в грошовому вираженні, що було викликано стрімким розвитком будівельного ринку, але в другій половині 2008 року темпи ринку дещо знизилися. На частку автокранів і автопідйомників, до числа яких відносяться і автовишки, припадає близько 9% загального обсягу продажів на ринку спецтехніки. При цьому частка автокранів в структурі парку спецтехніки складає близько 14%. За період з 2003 по 2007 рік кількість проданих автокранів і автопідйомників в Україні зросла з 170 до 695 одиниць. Вивчено провідні вітчизняні виробники та дистриб'ютори автовишок на ринку України. Відзначено, що вартість зразків зарубіжної техніки перевищує номінальну вартість вітчизняних аналогів більш ніж в два рази, тому придбати будівельні підйомники західноєвропейських виробників (Німеччина, Італія) можуть тільки великі будівельні фірми. Розглянуто структуру ринку в розрізі схеми придбання техніки, виходячи з якої найбільший обсяг покупок відбувається шляхом лізингу (40%), на частку покупок за рахунок кредитних і власних коштів припадає по 25%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку автогідропідйомників (автовишок)
1.1 Ситуація на ринку 
1.2 Структура ринку автовишок
2. Виробництво і реалізація
3. Гравці ринку
3.1 Основні українські виробники:
- ДП «Мелітопольський завод «Гідромаш»
- ТОВ « ДМЗ «Карпати»
- ТОВ «Техкоммаш»
- ПАТ «Новокраматорський машинобудівний завод»
- ПАТ «Луцький завод комунального машинобудування»
- ПАТ « Проторус»
- ПАТ « Слов'янський механічний завод»  
- ПАТ « Дослідний електромонтажний завод»
3.2 Офіційні українські дилери:
- ТОВ « Торговий Дім «КАМАЗ»
-  АХ « АВТЕК» ( Дилер: КАМАЗ, МАЗ, ММЗ, Амкодор, МоАЗ)
- Корпорація «АІС» ( ГАЗ, КАМАЗ, УРАЛ, МАЗ)
- Торговий Дім ХК «АвтоКрАЗ»
- ТОВ « АРМ ГРУП-УКРАЇНА» (Zoomlion)
- ПП « RIGEL-VTL» ( XCMG)
4. Цінова пропозиція
5. Вподобання споживачів
6. Можливості реалізації

Перелік таблиць:

1. Тип шасі автокранів і автопідйомників в Україні в 2007 році, які реалізовані
2. Характеристика автовишок, які виробляються
3. Цінова пропозиція автовишок ТОВ «Торговий Дім «КАМАЗ»
4. Цінова пропозиція автовишок корпорації «АІС»

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг і динаміка ринку спецтехніки, в грошовому вираженні, млрд. дол. США
2. Доля ринку автовишок в ємності спільного ринку спецтехніки, %
3. Долі ринку основних видів спецтехніки, в кількісному вираженні в Україні в 2007-2008 рр., %
4. Обсяг продажів автокранів і автопідйомників в Україні, шт.
5. Долі різних видів спецтехніки в структурі парку будівельних компаній, %
6. Структура ринку спецтехніки за схемою придбання в Україні в 2005-2007 роках

Зв'язатися з нами