in stock

Аналіз ринку агрегаторів платежів України. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 26
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
19150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку агрегаторів платежів в Україні. В ході дослідження було проаналізовано тренди і тенденції розвитку ринку, виділені основні оператори і проведено оцінку їх конкурентоспроможності, розглянуто ціноутворення на ринку, вивчені споживчі переваги, побудовані прогнози подальшого розвитку, а також оцінено інвестиційну привабливість ринку.
Зростання використання e-commerce якісно впливає на зростання попиту онлайн-інструментів за рахунок прийняття технологічний рішень в контексті поліпшення інструментів для здійснення платежів.
Головною перевагою для платіжних систем є їх швидкість і зручність у використанні, де миттєві операції, з використанням агрегатора платежів дозволяють проводити операції в будь-який зручний час без прив'язки до місця.


Компанії - агрегатори, або самі надають послуги, або містять компанію, що має дозвіл на переказ без відкриття рахунку, однак користуються послугами платіжними системами компаній. Якщо розглядати місце агрегаторів (або диспетчерів) в системі платежів, то вони є посередниками між клієнтами, постачальниками послуги та банками.
Істотний вплив на розвитку ринку агрегаторів платежів мали:
- розвиток інтернету та інтернет - технологій. На початку 2019 року в Україні кількість інтернет користувачів складала 26,1 млн осіб., що на 10,3% більше, в порівнянні з початком 2018 р.

- зростання кількості і різноманітності маркетплейсів в інтернеті. Згідно зі статистикою в 2018 р. 31% українських користувачів інтернету хоча б раз в житті робили покупку онлайн. Найбільшим попитом користувалися товари наступних категорій:
- побутова та комп'ютерна техніка, електроніка;
- одяг;
- косметика і парфюмерія;
- взуття, аксесуари і подарунки.

З популяризацією соціальних мереж, багато інтернет магазини почали їх використовувати як додатковий майданчик для реклами і продажів, тим самим розширюючи кількість клієнтів. Приблизно 45% всіх онлайн - покупців, хоча б раз робили покупки через соціальні мережі. Лідером є Facebook.
розвиток ІТ-технологій. Однією їх причин, чому люди переривають процес покупки в інтернеті - це незручний інтерфейс, меню або варіанти оплати. Тому з розвитком технологій, програмне забезпечення та самі програми вже більше відповідають вимогою і бажанням клієнта.
У 2018 року в структурі безготівкових операцій р2р переклади займали 35,8%, а безготівкові розрахунки в Інтернеті - 32,6%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Політичні, економічні, юридичні, соціальні, технологічні та демографічні чинники, що впливають на поведінку клієнтів. Можливості та загрози для продуктів, викликані проявом фактора.
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (тренди, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку за 2018-2019 рр.
1.4. Державне регулювання галузі. Перспективи змін у законодавстві щодо платіжних систем (за даними з відкритих джерел)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування та конкурентний аналіз операторів
• Сайт, брендинг, логотип
• Новини компанії (репутація та кейси, які можуть мати негативний вплив)
• Сегментація і види платежів, на які робиться наголос (з точки зору позиціонування)
• Ексклюзивні послуги
• Компанія, кінцеві бенефіціари, походження
• Простота реєстрації (тестова реєстрація для перевірки часу і кількості кроків)
• Комісії банків на основні платежі
• Можливість підключення декількох карт
• Наявність підтримки (онлайн, телефон)
Фінансові показники (виручка, чистий прибуток)
• Інші фактори, які будуть визначені в ході дослідження
2.3. Частки ринку основних операторів ринку
• За фінансовими показниками
• По багатофакторної моделі пункту 3.2 (привласнення кожному фактору ваги і множення на значення для виявлення загального показника)
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
3. Ціна та ціноутворення на ринку. Комісії на різні платежі. Вплив факторів на комісію (розмір суми, контрагент, послуга) 26
4. Споживачі і їх переваги
4.1 Аналіз вимог ЦА до електронних інструментів на підставі експертної оцінки
4.2 Аналіз можливої зміни потреб (джерела змін) - на підставі моніторингу змін західних компаній
4.3 Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
4.4. Структурування та сегментація споживання (обсяг і середній чек платежів за видами послуг)
5. Висновки. прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025 рр.
5.3 Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1 SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.3 PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3 Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Фактори, що впливають на поведінку клієнтів ринку агерегаторів платежів
2. Законодавчі зміни, які планує ввести НБУ в сфері ліцензування
3. Характеристика основних операторів ринку
4. Інформація про сайт, брендинг і логотип компанії (продукти)
5. Інформація про новини та кейси в інтернеті, які вплинули на компанію
6. Види платежів, які пропонують оператори ринку для клієнтів
7. Ексклюзивні послуги, які надають оператори ринку
8. Інформація про компанію, кінцевих бенефіціарів та походження
9. Характеристика процесу реєстрації
10. Розмір комісії на основні платежі досліджуваних операторів ринку
11. Інформація про наявність служби підтримки клієнтів
12. Фінансові показники основних операторів ринку
13. Способи оплати товарів в інтернеті, які пропонуються досліджуваними операторами
14. Критерії для оцінки факторів
15. Оцінка досліджуваних агрегаторів платіжних систем
16. Частки основних операторів на ринку платіжних систем в Україні в 2018 р. в грошовому вираженні,%
17. Аналіз динаміки ринкової частки операторів в 2017 - 2018 рр.
18. Комісії на різні платежі
19. Комісії на різні платежі по агрегаторами
20. Фактори і їх вплив на розмір комісії
21. Показники ринку електронної комерції для бізнесу в країнах Європи
22. Основні вимоги споживачів до агрегаторів платежів
23. SWOT-аналіз ринку агрегаторів платежів
24. PESTLE - аналіз ринку агрегаторів платежів
25. Сегментація ринкових ризиків
26. Карта ризиків для ринку агрегаторів платежів

Перелік графіків і діаграм:

1. Бізнес-модель компаній-диспетчерів на ринку платіжних послуг України
2. Кількість інтернет - абонентів в Україні в 2016-2019 рр.
3. Структура реалізованих інтернет - послуг в 2018 р. натуральному вираженні
4. Структура безготівкових операцій з використанням платіжних карт в залежності від обсягу і кількості операцій в 2018 р.
5. Динаміка зміни кількості операторів платіжних систем в Україні в 2015 - 2019 рр., шт.
6. Структура обсягів безготівкових операцій з використанням карти в 2019 р.,%
7. Структура кількості безготівкових операцій з використанням карти в 2019 р.,%
8. Динаміка кількості «е-гаманців» в Україні в 2016 - 2018 рр.
9. Структура ринку, виходячи з кількості трансакцій в натуральному вираженні в 2017 - 2019 рр.,%
10. Частки основних операторів ринку, %
11. Середньомісячна кількість інтернет - запитів за назвою популярних платіжних агрегаторів, шт.
12. Динаміка обсягу безготівкових платежів, з використанням карт в 2017-2019 рр.
13. Динаміка зміни середнього чека за безготівковим розрахунком в Інтернеті при оплаті товарів / послуг в 2017-2019 рр.
14. Динаміка зміни середнього розміру безготівкових грошових переказів з картки на картку
15. Прогноз органічного зростання ринку безготівкових платежів

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами