В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок ритейлу у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: вплив макроекономічних умов на споживчу поведінку, роль технологій і генеративного штучного інтелекту, зміни у сприйнятті цінності покупцем, зміни популярності секонд-хенду та соціальної комерції, формування безканального споживчого досвіду, інтеграція онлайн- і офлайн-інструментів.
В матеріалі міститься аналітична інформація про обсяг роздрібної торгівлі в ЄС за останні роки. Розглянуто наступне: динаміка індексу фізичного обсягу роздрібної торгівлі, відмінності між обсягами та оборотом, зміни у торгівлі за видами продажів і товарних груп порівняно з оптовою торгівлею та торгівлею автотранспортними засобами, відмінності між країнами.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок роздрібної торгівлі в Європі за 2024–2025 роки. Розглянуто наступне: відмінності купівельної поведінки між поколіннями, вплив соціально-економічних і демографічних факторів на споживчі звички, регіональні відмінності в структурі поколінь і рівні цифрової активності, динаміка онлайн-покупок у різних країнах і містах, зміни споживчих пріоритетів під впливом інфляції.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок роздрібної торгівлі у США під час святкового сезону 2025 року. Розглянуто наступне: тенденції споживчих витрат і середнього бюджету покупців, зміни в структурі попиту між роздрібними товарами та враженнями, вплив економічної невизначеності та інфляції на поведінку споживачів, активність покупців різних поколінь, поширення використання цифрових інструментів і ШІ у виборі товарів, динаміка онлайн- і офлайн-продажів, фактори впливу на святковий роздрібний ринок США.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок аутлет-центрів у Європі за серпень 2025 року. Розглянуто наступне: макроекономічні умови та їхній вплив на ритейл, динаміка продажів і роль аутлетів у структурі споживчих витрат, трансформація форматів, обсяг пропозиції нових площ, пріоритетні країни для експансії брендів, основні проблеми операційної діяльності, орендна динаміка та модель turnover-linked lease, процеси консолідації серед операторів, інтеграція аутлетів у гібридні торгові формати, особливості німецького ринку, перспективи розвитку сегмента.
В матеріалі міститься аналітична інформація по світовому ринку ритейлу за перше півріччя 2025 рік. Розглянуто наступне: основні тенденції, що змінюють світову роздрібну торгівлю у 2025 році, показники ефективності торгівлі північноамериканських брендів за перші шість місяців 2025 року у порівнянні з аналогічним періодом 2024, глобальна динаміка продажів «дисконтних» каналів порівняно з усіма іншими офлайн-каналами роздрібної торгівлі у 2022–2025 роках, глобальний обсяг продажів у сфері соціальної комерції за регіонами у 2019-2025 роках, зміни у споживчій поведінці у 2025 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим настроям в Європі за 2025 рік. Розглянуто наступне: рівень довіри до економічних умов в країнах Європи за 1 квартал 2025 року порівняно із 2024 роком, джерела занепокоєння в ЄС-5, поведінка споживачів у відповідь на новини про тарифи, зміни у фінансах домогосподарств за 2 квартал 2024 р. - 2 квартал 2025 р., очікувані витрати за категоріями протягом наступних 3 місяців порівняно зі звичайними показниками, розподіл респондентів за поведінкою, які переходять на більш дешеві товари, категорії, в яких споживачі мають намір побалувати себе.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Шотландії за січень 2025 року. Розглянуто наступне: продажі в Шотландії за січень 2025 року у порівнянні з січнем 2024 року, загальні продажі продуктів харчування та непродовольчих товарів за січень 2025 року порівняно із 2024 роком, порівняння загального зростання продажів у Шотландії та Великобританії.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у Великій Британії станом на березень 2025 року. Розглянуто наступне: щомісячне зростання загального обсягу роздрібних продажів за січень 2024 - березень 2025 рр., обсяги Like-For-Like продажів за лютий 2024-2025 рр., загальний обсяг продажів за лютий 2025 року порівняно із аналогічним періодом минулого року, внесок у загальне зростання продажів за категоріями, зростання онлайн-продажів за 2024-2025 рр., рейтинг проникнення в Інтернет за категоріями за 2024-2025 рр., середньомісячний роздрібний товарообіг непродовольчих магазинів у порівнянні з попереднім роком, продажів непродовольчих товарів за категоріями.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: темпи зростання обсягу роздрібного товарообігу у розрізі макрорегіонів за 2024 та 2025 роки, впроваджені мита та порогові значення в різних країнах світу, кількість мінімальних відправлень у США за 2023 рік порівняно із 2020 роком, динаміка глобальних споживчих витрат за 2020-2024 рр. у розрізі сегментів, вплив виборів у США на споживчі товари та роздрібну торгівлю.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку торгових марок в Європі за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг та вартість ринку FMCG в ЄС, вплив інфляційних процесів на ринок приватних торгових марок, частка вартості приватних торгових марок на ринках ЄС6, частка вартості приватних торгових марок у категоріях, частка приватних торгових марок у квартальному обсязі за 2020-2024 рр., динаміка промо-цінності від провідних виробників.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в США за 3 квартал 2024 року. динаміка продажів у цілодобових магазинах за 3 квартал 2023-2024 рр., обсяги продажів в цілодобових магазинах у розрізі категорій, обсяги продажів у розрізі штатів, середня ціна за одиницю товару в магазині, частка напоїв в мережах цілодобових магазинів, розподіл трафіку по частинах дня в С-магазинах, тенденції відвідування C-Store, середньомісячний обсяг пального на одного покупця, тенденції макромобільності, споживчі настрої, тенденції та дії клієнтів для рітейлерів, що торгують у форматі c-store.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку розкоші у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: pростання витрат на предмети розкоші за сегментами споживачів за 2019-2023, зростання світового ринку товарів розкоші порівняно зі зростанням світового ВВП за 2008-2023, зміна економічного прибутку (ЕП) індустрії моди, середній показник ЕП для розкішних і нерозкішних товарів, драйвери зростання світового ринку товарів розкоші за 2019-2023, очікуване зростання світового ринку розкоші між 2024 і 2025 та між 2025 та 2027 роками, як розвиватимуться умови для індустрії моди за 2023-2025 рр. на думку експертів, світовий ринок персональних предметів розкоші за регіонами та категоріями за 2019-2027, ключові драйвери та бар'єри зростання за географічною ознакою, світовий ринок розкішних персональних товарів та вражень за сегментами споживачів, операційний прибуток та рівень залучення клієнтів за категоріями продуктів/послуг.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі одягом в Індії за 2024 рік. Розглянуто наступне: темпи розширення магазинів найбільших гравців роздрібної торгівлі одягом, середньорічний темп прирості галузі роздрібної торгівлі одягом в Індії протягом останнього десятиліття, частка організованої роздрібної торгівлі на ринку торгівлі одягу в Індії, основні тенденції ринку торгівлі одягом в Індії, структура ринку торгівлі одягом у розрізі сегменті за 2023 рік, очікувані темпи приросту сегментів ринку за 2023-2027 фінансові роки.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: стан транскордонних продажів у 2024-25 роках, проблеми які викликають транскордонні продажі, які основні проблеми виникають при здійсненні транскордонних транзакцій електронної комерції, що є основним недоліком транскордонних продажів через маркетплейс, переваги аутсорсингу, рішення для побудови довіри до бренду, виклики, пов'язані з клієнтським досвідом, вплив змін у законодавстві.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у Великій Британії за перше півріччя 2024 року. Розглянуто наступне: динаміка відкриттів та закриттів магазинів у ВБ за січень-червень 2016-2024 рр., частка роздрібних продажів онлайн у ВБ за 2020-2024 рр., кількість закритих мережевих ритейлерів за типами локацій за перше півріччя 2016-2024 рр., зміна відвідуваності за типами локацій, за липень 2023 - серпень 2024 порівняно із аналогічним місяцем попереднього року, найбільш швидкозростаючі та швидкозменшувані типи торгових точок мережі за чистими змінами за перше півріччя 2024 року, кількість зростаючих та спадаючих категорій за перше півріччя 2019-24 рр.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Європі за 2023 рік. Розглянуто наступне: роздрібна частка приватного споживання в країнах Європи, частка витрат європейців у роздрібній торгівлі, купівельна спроможність та роздрібний товарообіг в ЄС за 2023 рік, рівень зростання товарообігу ритейлу в країнах Європи за 2023 рік, страхи європейських споживачів і стратегії адаптації, частка приватних торгових марок товарів широкого вжитку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дистрибуції в Європі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: дохід європейського ринку дистрибуції за 1 квартал 2024 року порівняно із аналогічним періодом 2023 року, частка продажів через канал B2B.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку private label у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка приватних ТМ в рекламних обсягах дискаунтерів, гіпермаркетів та супермаркетів за січень-лютий 2024 року, загальний обсяг продажів приватних торгових марок за 2023 рік, вартість продажів продукції за 2023 рік за сегментами в категорії private label.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ВТМ в СШАза 2024 рік. Розглянуто наступне: частка ринку приватних торгових марок станом на 16 червня в США, очікувана загальна виручка магазинних брендів у 2024 році, обсяг продажів магазинних та національних брендів за перші шість місяців 2024 року, рушійні фактори зростання ринку ВТМ в США, обсяги зростання продажів за різними категоріями товарів.