В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce у Європі та Великій Британії за 2025 рік. Розглянуто наступне: Кількість онлайн-покупок у Великій Британії та країнах Євросоюзу за другий квартал 2025 року, порівняно з аналогічним періодом 2024-го, очікувана кількість доставок товарів до кінця 2025 року, вплив сезону на e-commerce, рівень міжнародних перевезень в Європі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Сінгапурі за 2025 рік. Розглянуто наступне: використання мобільних пристроїв у роздрібних покупках в Сінгапурі та світі, відсоток сінгапурських споживачів, які використовували мобільний пристрій для роздрібних покупок, частота здійснення цифрових покупок, вплив способів оплати на поведінку покупців, як сінгапурські покупці здійснювали онлайн-платежі, побоювання щодо зберігання облікових даних у продавців, найпопулярніші методи автентифікації, які використовують сінгапурські покупці, продавці, що пропонують крос-канальні покупки, зацікавленість споживачів у крос-канальних покупках, виклики, з якими стикаються продавці, пропонуючи багатоканальні покупки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в ОАЕ за 2025 рік. Розглянуто наступне: частка покупців, які використовували свій мобільний пристрій під час останньої покупки в крахнах світу станом на травень 2025 року, частка споживачів ОАЕ, які використовували мобільний пристрій для останньої роздрібної покупки, за демографічними показниками, як покупці використовували свої телефони в магазині, середня кількість днів онлайн-покупок за останній місяць, як споживачі ОАЕ зробили свою останню роздрібну покупку, відсоток споживачів, які зазначили, що способи оплати, які приймає продавець впливають на те, де вони роблять покупки, як покупці з ОАЕ здійснювали онлайн-платежі, зацікавленість споживачів у крос-канальних покупках.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку миттєвої комерції в Китаї за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг ринку миттєвої комерції Китаю у 2023 році порівняно із 2022 роком, очікуваний обсяг ринку до 2030 року, ключові тренди розвитку ринку миттєвої комерції у світі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі та Великобританії за 2024 рік. Розглянуто наступне: відсоток покупців, які використовували свій мобільний пристрій під час останньої покупки, середня кількість днів цифрових покупок споживачів на місяць за країнами, середня кількість днів здійснення цифрових покупок за кожним видом діяльності, відсоток споживачів, які цитують окремі твердження про використання крос-канального шопінгу в магазині, в якому вони зробили останню покупку за 2024 рік, відсоток продавців, які пропонують багатоканальні покупки, за статусом планів щодо розширення цих можливостей, виклики, пов'язані з наданням крос-канального досвіду покупок, найкращі способи, якими онлайн-покупці у Великій Британії здійснили свою останню цифрову покупку, частота, з якою британські споживачі зберігають облікові дані у продавців, основні причини зберігання платіжних реквізитів, відсоток британських продавців, які пропонують вибрані функції.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку елеткронної комерції в США за 2024 рік. Розглянуто наступне: зростання витрат у США з 2019 року, споживчі вподобання щодо доставки в США за 2024 рік порівняно із 2022 роком, терміни доставки, на які споживачі готові погодитися при купівлі товару, за категоріями, споживчі вподобання щодо швидкості та надійності доставки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів електронної комерції в США в листопаді та грудні 2024 року, частка мобільних покупок від транзакцій електронної комерції у святковому сезоні 2024 року порівняно із 2023 роком, частка покупок через мобільні телефони на різдво у 2024 році порівняно із 2023 роком, основні товари електронної комерції за 2024 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість відкритих нових веб-сайтів електронної комерції за 10 місяців 2024 року, продажі електронної комерції в США за перше півріччя 2024 року, очікувані продажі електронної комерції у світі за 2024 рік, обсяг витрат голандців, китайців та бельгійців на електронну комерцію за перше півріччя 2024 року, кількість онлайн-покупців у світі за 2024 рік та очікувана кількість покупців до 2025 року, частка усіх роздрібних покупок, що будуть здійснюватися онлайн до 2027 року, частка роздрібних операцій в Інтернеті за 2021-2027 рр., динаміка роздрібних продажів електронної комерції у світі за 2021-2027 рр., обсяг продажів споживчої електроніки за 2024 року, витрати на рекламу для найкращих гравців електронної комерції США, середній процес оформлення замовлення на сайтах електронної комерції, статистика мобільної, соціальної електронної комерції, покупці соціальної комерції в США, за платформами за 2019-2025 рр. частка покупців, які купували товари через соціальні мережі в усьому світі, статистика автоматизації електронної комерції.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг світового ринку e-сommerce у 2024 році, кількість людей, що активно купують на платформах електронної комерції та в соцмережах, витрати на рекламу зросли, середні витрати онлайн-покупців, середньорічний темп зростання галузі електронної комерції до 2040 року, як український бізнес зростав на міжнародних платформах в 2024-му, на які ніші буде тренд в e-сommerce у 2025 році, кількість українських магазинів на найбільших світових маркетплейсах, фактори, що впливають на вибір покупців на міжнародних платформах, чого чекати від міжнародних платформ у 2025 році, динаміка зростання кількості покупців у соцмережах за 2019-2025 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: зростання ринку електронних продуктів у ключових європейських країнах, уподобання та поведінка споживачів в електронній комерції, які технологічні функції спонукатимуть споживачів більше купувати онлайн, три основні бізнес-моделі в електронній комерції, теоретичне зростання цін, доходи провідних компаній електронної торгівлі в Німеччині.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість людей у світі, що роблять онлайн-покупки на спеціалізованих платформах електронної комерції або в соціальних мережах, кількість онлайн-покупців у світі до 2025 році, очікувана частка онлайн покупок від загального роздрібного ринку, частка роздрібних онлайн-покупок за 2021-2027 рр., роздрібні продажі електронної комерції у світі за 2021-2027 рр., загальний обсяг продажів електронної комерції в США за перше півріччя 2024 року, частка покупців , що замовляють онлайн принаймні щонайменше раз на тиждень, що купують в інтернеті, основні гравці, топ-10 факторів, що спонукають купувати онлайн, що заважає завершити покупку, кількість покупців соціальної комерції в США за платформами, 2019-2025 рр., частка покупців, які купували товари через соціальні мережі в усьому світі, частота покупок різних категорій товарів у соціальних мережах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Польщі за 2024 рік. Розглянуто наступне: розмір ринку електронної комерції в Польщі за 2020-2028 рр., частка продажів електронної комерції на роздрібному ринку в Польщі за 2020-2028 рр., ключові макроекономічні фактори, що формують сектор електронної комерції в Польщі,Порівняння факторів, що впливають на польську електронну комерцію, з групами країн ЄС за 2023 рік, структура ринку електронної комерції в Польщі за сегментами за 2020-2028 рр., частка m-commerce в загальному обсязі продажів e-commerce, технологічні тренди.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: важливість безкоштовної доставки у 2024 році, що є найбільш важливим з точки зору транспортування та доставки для ведення бізнесу в Інтернеті, споживчі тренди на ринку відправлень та доставки, що споживачі замовляють в Інтернеті і як вони вирішують отримати ці товари, незручності, з якими стикаються споживачі під час онлайн-покупок, основні причини відмови споживачів від покупки товарів, найпоширеніший спосіб повернення товарів, який назвали споживачі, екологічне занепокоєння споживачів щодо політики ритейлерів, які види доставки є найбільш зручними для споживачів, чому споживачам зручніше користуватися альтернативними методами доставки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні тренди електронних продажів в Україні та світі, чому клієнти не завершують свою купівлю, соціальна комерція проти маркетплейсів, шляхи переходу на кешлес операції.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний коефіцієнт конверсії в світі за регіонами, за категоріями товарів та типами пристроїв за травень 2023 - квітень 2024 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн-комерції в Україні та Європі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: обсяги покупок товарів та послуг в Інтернеті впродовж 2023 року в Україні, обсягу оплат на сайтах за допомогою платіжного сервісу за підсумками 2023 року, обсяг покупок на українських сайтах картами іноземних клієнтів за підсумками 2023 року, найпопулярніші країни, звідки здійснюються найбільший обсяг онлайн-покупок на українських сайтах за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вбудованого фінансування у світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: структура взаємодії з роздрібними клієнтами за каналами за 2008-2030 рр., обсяг зняття готівки на одну особу в Європі, кількість банківських відділень на 100 000 дорослого населення в Європі, взаємодія з роздрібними клієнтами за каналами, взаємодії на одного клієнта, за каналами, 2019-23 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США за 2023 рік. Розглянуто наступне: порівняння страхів та досвіду роботи на ринку онлайн комерції у 2023 році, страхи споживачів на ринку електронної комерції у розрізі статі, які сценарії онлайн-покупок викликають найбільше занепокоєння у споживачів, максимальні допустимі витрати споживачів на онлайн-платформах без дослідження продавців, яких заходів безпеки вживають споживачі перед тим, як купувати товари на інтернет-ринках, як уникнути шахрайства в Інтернет-магазинах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Греції за 2023 рік. Розглянуто наступне: структура економіки Греції за класами компаній в 2021 році, додана вартість за факторними витратами на одного зайнятого в 2021 році, за розміром компанії, динаміка цифрового макроекономічного індексу за 2021-23 роки, рейтинг за субіндексами цифрового макроекономічного індексу за 2021-2023 роки, динаміка індексу цифрової економіки та суспільства для Греції за 2017-2022 роки, структура ВВП Греції у 2022 році, розподіл валової доданої вартості у двох секторах з найбільшим потенціалом підвищення продуктивності завдяки цифровій комерції за розміром компанії, розрив у використанні електронної комерції між Грецією та лідерами сектору у сфері роздрібної торгівлі, продуктів харчування та у сфері розміщення, найпоширеніші випадки використання ШІ в кожній бізнес-функції, зменшення витрат і збільшення доходів від впровадження ШІ у 2021 році, за функціями, зміна середнього внеску у валову додану вартість на одне підприємство від досягнення цільового рівня розвитку.

Зв'язатися з нами