В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в ШІ-пошуку у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: витрати на пошукову рекламу, що працює на базі штучного інтелекту у 2025 році та очікування до 2029 року, частка ШІ-пошуку від усіх витрат на пошукову рекламу в США станом на 2025 рік та очікувана частка до 2029 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку індустрії роздрібних медіа у США та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: найбільші ритейлери за витратами на роздрібні медіа у 2024 році, скільки коштів бренди сегмента догляд за собою витратили на медійну рекламу на платформах ритейлерів у 2024 році через різні роздрібні мережі, як бенчмарки за категоріями товарів можуть допомогти брендам приймати рішення щодо інвестицій у 2024 році, розподіл витрат на медіарекламу серед топ-50 рекламодавців, яку частку від загальних витрат на цифрову рекламу у 2024 році провідні компанії в галузі Consumer Electronics спрямували на retail media, витрати на роздрібну медійну рекламу у 2024 році для ноутбуків, як сезонність впливає на витрати на роздрібну медійну рекламу, як витрати на роздрібну медійну рекламу в категорії побутової техніки у 2024 році залежать від ключових промоційних періодів, витрати на OnSite та OffSite рекламу в роздрібних медіа за 2024 рік серед топ-10 ритейлерів, як бренди розподіляли рекламний бюджет у роздрібній медіа у США у 2024 році за каналами, які канали роздрібної медіареклами зростали або знижувалися найшвидше у другій половині 2024 року порівняно з аналогічним періодом 2023 року, як роздрібні мережі у 2024 році розподіляли рекламні бюджети між різними цифровими каналами, витрати мобільно-орієнтованих брендів на роздрібну медійну рекламу у 2024 році, витрати на роздрібну медіарекламу у США за січень–лютий 2025 року, розподіл рекламних витрат OnSite vs. OffSite серед провідних ритейлерів у січні–лютому 2025 року, топові роздрібні медійні мережі у Великій Британії та Канаді за обсягом витрат на рекламу у 2024 році, провідні канали роздрібної медійної реклами у Великій Британії та Канаді у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація ринку соціальних медіа та цифрової реклами в США за 2024 рік. Розглянуто наступне: час, проведений користувачами мобільних додатків у США на коротких відео-форматах за 4 квартал 2024 року порівняно із 1 кварталом, структура витрат на цифрову рекламу в США на платформах соціальних мереж за 2024 рік, валовий дохід досліджуваної соціальної мережі від покупок в додатку за 2018-2024 рр., кількість годин використання мобільних додатків у США на день за 4 квартал 2024 проти 4 кварталу 2025.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку цифрового маркетингу у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: витрати на рекламу в соціальних мережах, пошукових системах та відео за 2015-2024 рр., головні стратегії для подолання викликів таргетованої реклами без використання cookie у 2025 році, найбільший стратегічний бар'єр у соціальному маркетингу в 2025 році, найбільші труднощі при створенні контенту у 2025 році, тенденції, що матимуть найбільший вплив на маркетинг у соціальних мережах у 2025 році, роль розвитку короткометражного відеоконтенту у стратегіях SMM-компаній до 2025 року, які платформи SMM-компанії вважають найбільш перспективними для стимулювання продажів у 2025 році, як SMM-компанії планують вирішувати проблеми, пов'язані зі стратегіями таргетингу без файлів cookie у 2025 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку розваг та медіа Великобританії за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг ринку розваг та медіа Великобританії за 2024 рік та прогноз до 2028 року, основні драйвери ринку, динаміка обсягу ринку інтернет-реклами у Великій Британії за 2024-2028 рр, світовий дохід від відеоігор за 2023 рік, обсяг доходів ігрового ринку Великобританії за 2023 рік та прогноз до 2028 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний світовий дохід від реклами за 2024 рік порівняно із 2023 роком, порівняння зростання світової реклами та зростання світового ВВП за 2000-2030 рр., імперативи для рекламодавців у 2025 році, рівень зростання та обсяг доходу різних категорій медіа за 2025 рік, особливості розвитку різних категорій реклами, топ-10 ринків у світі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка загального доходу ринку розваг і медіа (E&M) за 2019-2028 рр., динаміка витрат на рекламу порівняно із доходами споживачів за 2019-2028 рр., глобальні доходи від інтернет-реклами за 2019-2028 рр., витрати на підключену потокову телевізійну рекламу за 2019-2028 рр., середній глобальний дохід від підписки на відео OTT за 2028 рік порівняно із 2023 роком, світовий дохід від відеоігор у 2023 році, структура ринку відеоігор у 2028 році порівняно із 2023 роком, частка касових зборів в кіно та продажів квитків на живу музику від споживчих витрат в 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інфлюенсерської реклами за 2024 рік у світі. Розглянуто наступне: динаміка обсягу ринку інфлюенсерської реклами за 2016-2024 рр., кількість контенту, який оператори ринку виробляють, типи контенту, яким діляться, частка компаній, що мають окремий бюджет на контент-маркетинг, вплив макроекономічних обставин протягом 2023 року на ринок, розподіл бюджету на маркетинг у 2024 році, скільки бренди витрачають на інфлюенсерський маркетинг у 2024 та 2023 роках, тенденції на ринку, використання штучного інтелекту та машинного навчання у кампаніях інфлюенсерів, основні цілі використання штучного інтелекту та машинного навчання, найпопулярніші типи інфлюенсерів серед брендів у 2024 році, способи оплати послуг інфлюенсерів, найпопулярніший спосіб платити інфлюенсерам, частка компаній, що відстежують продажі завдяки кампаніям з інфлюенсерами, найпопулярніші способи залучення продажів, відсоток брендів, які вимірюють рентабельність інвестицій у кампанії з інфлюенсерами за 2020-2024 рр., найпоширеніший показник успіху інфлюенсерного маркетингу, чи використовують бренди сторонні маркетингові платформи для інфлюенсерів, використання інфлюенсерських платформ, найпоширеніші канали, які використовують бренди інфлюенсер-маркетингу, як легко брендам знайти відповідних інфлюенсерів, основні фактори для оцінки інфлюенсерів, зі скількома інфлюенсерами працюють бренди.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку світової реклами. Розглянуто наступне: обсяг світового ринку рекламних технологій у 2023 році, середньорічний темп зростання ринку, очікуваний обсяг ринку до 2027 року, основні тенденції, які формуватимуть ринок реклами у 2024 році.

Зв'язатися з нами