В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок мобільних роботів у сфері внутрішньої логістики у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів мобільних роботів у транспортно-логістичних застосуваннях, частка сегмента інтралогістики серед сервісної робототехніки, географічна структура виробництва за регіонами, розвиток моделі "Robot-as-a-service", динаміка попиту на автоматизаційні рішення, фактори, що впливають на впровадження мобільних роботів у логістичних процесах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтралогістики в Німеччині за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг виробництва галузі обробки матеріалів та інтралогістики в Німеччині за 2024 рік, очікуваний обсяг виробництва у 2025 році, загальний обсяг експорту індустрії інтралогістики в Німеччині за 2024 рік порівняно із 2023 роком, найважливіші країни-замовнии, середня частка експорту місцевих постачальників.

Якщо подивитися на структуру попиту, то переваги білоруських споживачів мають такий вигляд. Частка навантажувачів з ДВЗ, поставлених за 2012 рік, становить 45% від усього обсягу вантажопідйомної техніки, 20% ринку припадає на електричні навантажувачі та інші 35% - це складська техніка (штабелери, електровізки, підбирачі замовлень тощо). Однак це співвідношення було не завжди. Ще кілька років тому частка складської техніки була значно нижчою. Так, наприклад, у 2008 році вона становила лише 8%. Останні чотири роки можна відзначити...

Електровізки (електричні транспортувальники палет), що так широко використовуються на європейських складах, істотно полегшують фізичну працю і прискорюють обробку вантажів. Але для українського ринку є свої застереження, які виправдовують незначність присутності цього виду складської техніки. По-перше, мінімальна вартість простого електровізка - близько $5 тис. (дещо дешевше лише варіант з ручним підйомом - $3,5-4 тис.), хорошого європейського електровізка -$8-10 тис., а електровізка для прискореної обробки вантажу - $12- 15 тис. Відомо, що з більшості підприємств це не по кишені. Тим більше що якість складських підлог просто «вб'є» таку дорогу техніку.

Зв'язатися з нами