В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку комплаєнсу у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: які сфери комплаєнсу визначені як ключові пріоритети для організацій, якою мірою ускладнення комплаєнс-вимог негативно вплинуло на різні фактори в організаціях, основні фактори, які ускладнюють ефективний комплаєнс, основні фактори, що впливають на інвестиційні рішення, структура комплаєнсу, переваги ефективної координації комплаєнсу, процес розробки нового продукту/послуги, рівень використання технологій для автоматизації та оптимізації комплаєнс-діяльності, вигоди, отримані від інвестицій в технології, виклики у використанні даних для комплаєнсу, комплаєнс-діяльність, що впроваджує або вже використовує штучний інтелект, рівень занепокоєння щодо використання штучного інтелекту для комплаєнсу, важливі фактори для підвищення "культури комплаєнсу", фактори, що впливають на стратегію управління комплаєнс-кадрами.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку професійних та управлінських консалтингових послуг в ЄС за 2023 рік. Розглянуто наступне: вартість експортованих та імпортованих професійних та управлінських консалтингових послуг до країн за межами ЄС за 2023 рік порівняно з 2022 роком, основні торговельні партнери ЄС у сфері професійних та управлінських консалтингових послуг за 2023 рік.