Аналіз ринку кондитерських виробів у Румунії. 2024 рік

Аналіз ринку кондитерських виробів у Румунії. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 41
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
36800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку кондитерських виробів у Румунії в 2021-2024 рр. У звіті описані такі кондитерські вироби: печиво, бісквіти, шоколадні вироби, продукти на основі цукру.
У червні рівень інфляції в Румунії знизився, досягнувши одного з найнижчих показників за останні роки. Протягом останнього року середній темп зміни споживчих цін також зменшився, що свідчить про поступове уповільнення інфляції, яка раніше була однією з найвищих у Європі. Натомість значне зниження цін спостерігається на борошно, що може вплинути на стабілізацію цін на борошняні вироби. Ринок кондитерських виробів в Румунії є сектором, який постійно зростає, а також має два потужних чинника, які впливають на розвиток ринку. Конкуренція на кондитерському ринку дуже висока – він є дуже диверсифікованим, на цьому ринку присутня дуже велика кількість різних брендів.
Структура продажів показує, що найпопулярнішими є вироби з борошна, зокрема "печиво та бісквіти". На другому місці знаходяться шоколадні вироби, а на третьому – цукрові продукти. Методологія обчислення ринкових показників базується на врахуванні обсягів імпорту та внутрішнього виробництва з відрахуванням експорту.


Вихід на ринок Румунії є доцільним, за умови створення збалансованих стратегій бізнесу, маркетингу, виробництва та дистриб’юції товарів з тим, щоб вийти на ринок, створити гарний імідж бренду та знайти прихильників. Окремими важливими питанням є канали розподілу, реклама та присутність в регіонах, заради чого необхідно постійно моніторити ринки та канали продажів, відстежувати показники рентабельності не лише за продуктами, але й за каналами розподілу, та вирішувати поточні проблеми, які можуть виникати в окремих випадках.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- І кв. 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка.
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами (борошняні, цукрові, шоколадні), походженням)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме; сертифікація, нормативи тощо)
2.2. Податки і збори на ринку
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку. Оцінка.
3.3. Ступінь конкуренції і ризики
4. Загальне виробництво кондитерських виробів в 2021- І кв. 2024 рр.
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1. Експорт кондитерських виробів з Румунії в 2021- І кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія)
5.2. Імпорт кондитерських виробів в Румунію в 2021- І кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія)
6. Аналіз асортименту продукції, представленого на ринку
7. Ціна і ціноутворення на ринку
7.1. Динаміка цін на кондитерські вироби
7.2. Середні поточні ціни
7.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
8. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
9. Аналіз споживання на ринку
9.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
9.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
9.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
10. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
11.3. Рекомендації по розвитку на ринку, доцільність виходу на ринок
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
12.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.

Перелік таблиць:

1. Оцінка загальних показників ринку солодощів Румунії у 2021- 1 кв. 2024, у натуральному вираженні, тис. тонн та кг на душу населення
2. Оцінка загальних показників ринку солодощів Румунії за походженням у 2021- 1 кв. 2024, у вартісному вираженні, млрд. дол. США
3. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
4. Оцінка конкурентного середовища на ринку кондитерських виробів Румунії
5. Динаміка виробництва кондитерських виробів в Румунії, 2021-1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
6. Товарна структура експорту кондитерських виробів з Румунії за категоріями
у 2021-1 кв. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
7. Географічна структура експорту кондитерських виробів з Румунії у 2023 р.,
у вартісному вираженні, %
8. Товарна структура імпорту кондитерських виробів до Румунії за категоріями
у 2021-1 кв. 2024 рр., у вартісному вираженні, млрд. дол. США
9. Географічна структура імпорту кондитерських виробів до Румунії у 2023 р., у вартісному вираженні, %
10. Основні постачальники борошняних кондитерських виробів з України до Румунії у 2023 р., у натуральному вираженні, %
11. Асортимент експорту борошняних виробів з України до Румунії за 2021-1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
12. Асортимент експорту цукрових виробів з України до Румунії за 2021-1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
13. Основні постачальники шоколадних виробів з України до Румунії у 2023 р.,
у натуральному вираженні, %
14. Асортимент експорту шоколадних виробів з України до Румунії за 2021-1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
15. Асортимент категорії цукерок в Румунії у розрізі видів, пакування (вага в коробці, г.), кількість товарних позицій
16. Асортимент за категоріями продукції ринку солодощів в Румунії у розрізі видів та операторів, кількість товарних позицій
17. Динаміка цін та ринку FMCG Румунії за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до попереднього періоду
18. Поточні ціни на цукерки в Румунії у розрізі видів та пакування (вага в коробці, г), станом на липень 2024 р., лей
19. Поточні ціни на цукерки в Румунії у розрізі видів та пакування (вага в коробці, г), станом на липень 2024 р., лей за 100 г
20. Приріст цін на основні інгредієнти для солодощів у Румунії у 2021-1 кв. 2024 рр., індекс, до відповідного місяця попереднього періоду
21. Приріст середньої зарплати в Румунії у 2021-1 кв. 2024 рр., індекс, до відповідного місяця попереднього періоду
22. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку кондитерських виробів Румунії
23. Використання основних каналів реклами на ринку кондитерських виробів Румунії по операторам
24. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації на ринку кондитерських виробів Румунії
25. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації на ринку кондитерських виробів Румунії
26. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами на ринку кондитерських виробів Румунії
27. Аналіз брендингу основних операторів на ринку кондитерських виробів Румунії
28. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
29. Основні характеристики онлайн ринку солодощів Румунії, у 2021- 1 кв. 2024, у вартісному вираженні, млн. дол. США, дол. США на особу та тис. покупців
30. Органічні видачі за пошуковими запитами (місце)
31. Взаємодія брендів з підписниками в соціальній мережі Instagram на ринку солодощів Румунії, за 27.06.2024-26.07.2024, в натуральних показниках, кількість та %
32. Оцінка обсягу та структури продажів по каналу «Офлайн» ринку солодощів Румунії, за 2021- 1 кв. 2024, у вартісних показниках, млрд. дол. США
33. Оцінка обсягу та структури продажів по каналу «Онлайн» ринку солодощів Румунії, за 2021- 1 кв. 2024, у вартісних показниках, млн. дол. США
34. Прогноз обсягу споживання кондитерських виробів в Румунії до 2026 року, за прогнозними даними про зміну населення та споживання 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
35. Прогноз обсягу споживання кондитерських виробів в Румунії до 2026 року, за прогнозними даними про зміну населення та споживання 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
36. Прогноз обсягу споживання кондитерських виробів в Румунії до 2026 року, за прогнозними даними про зміну населення та споживання 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
37. SWOT – аналіз компанії на ринку кондитерських виробів Румунії
38. SWOT – аналіз ринку кондитерських виробів Румунії
39. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок кондитерських виробів Румунії
40. Карта ризиків ринку кондитерських виробів Румунії
41. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок кондитерських виробів Румунії

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку солодощів за видами виробів Румунії, у 2023 р., у вартісному вираженні, %
2. Частки ринку основних операторів ринку солодощів Румунії у 2023 році, у вартісному вираженні, %
3. Інтерес до продукції, пунктів, 2021-1 кв. 2024 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами