Дата підготовки: | Липень 2021 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку 3PL послуг в Україні.
Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку в Україні у 2020-2021 рр.: загальна характеристика та специфіка ринку 3PL послуг в Україні, проблеми розвитку, фактори впливу, ємність ринку, нові пропозиції, попит. Особливу увагу в аналізі приділяється основним споживачам та їх уподобанням, а також критеріям вибору 3PL операторів.
Інтерес та актуальність дослідження ринку 3PL послуг в Україні обумовлений суттєвими змінами ринку логістичних послуг в Україні за останні 10 років. Діджиталізація внесла свої корективи у роботу галузі, значно змінивши процес надання послуг. Також 2020 показав, що складська логістика має бути гнучкою. Важливо вміти прогнозувати майбутні процеси, будувати партнерські відносини та сприяти підвищенню ефективності роботи складу.
У зв’язку з специфікою вантажопотоку в Україні, площі складських приміщень у регіональному розрізі розподілено нерівномірно. Основна частина складських площ розташована у Києві та Київській області. При цьому за 2020 рік в Україні побудували близько 200 тис. кв. м складів, які внесли значні зміни до структури пропозиції складських площ.
Основними споживачами послуг складської логістики є:
рітейлери;
компанії, що є прямими виробниками;
дистриб'ютори;
приватні підприємці.
Аналіз виробничого сектора вказує на те, що зі значним відривом тут лідирують підприємства, що займаються виробництвом продуктів харчування, тютюнових виробів, різних напоїв, одягу та текстилю. А найбільшу частку у структурі серед окремих послуг займають міжнародні перевезення.
Опитування клієнтів щодо рівня задоволеності від послуг складської логістики стосувалося таких критеріїв, як рівень кваліфікації персоналу логістичного оператора, якість послуг, виконання термінів доставки, рівень клієнтоорієнтованості тощо. Проте, розподіл задоволеності споживачів щодо співпраці з 3PL-провайдерами є досить неоднозначним.
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку 3PL послуг (фактори впливи, проблеми розвитку)
1.2 Загальні показники ринку, оцінка ємності ринку у 2020 г.
2. Споживачі та їх уподобання (включно з онлайн)
2.1 Основні клієнти складських послуг
3. Висновки. Прогнозні показники
3.1 Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Загальні показники ринку складських приміщень в Україні 2020-2021 рр.
1. Структура нової пропозиції складських площ у регіональному розрізі
2. Затребуваність аутсорсингу окремих видів послуг у логістиці
3. Структура задоволеності споживачів
4. Критерії вибору 3PL-оператора