in stock

Аналіз ринку перспективних видів плівки (пелетна, для флексі-друку, вакуумна) в Україні. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 26
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку перспективних видів плівки в Україні. Проаналізовано загальну ємність палетної стретч-худ плівки, плівки поліетиленової для флексодруку, поліпропіленової плівки для флексодруку та вакуумної плівки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Показано основні показники ринку за 5 років. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Наведено основний асортимент продукції, що присутній на українському ринку. Зроблено SWOT та PEST LE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.
Ринок плівки в Україні представлений виробниками, імпортерами та споживачами різних видів пакувальних плівок, які використовуються у комплексному пакуванні палет, харчових продуктів (м’яса, напівфабрикатів та овочів). Зокрема, наявне виробництво стретч-худ плівки, плівки пропіленової для флексодруку, вакуумної плівки, поліетиленової плівки для флексодруку та інші види пакувальної плівки.
На сьогоднішній день, на ринок пакувальної плівки в Україні впливає широкий спектр факторів. Насамперед, найважливішими факторами є сировинні, що включають у себе доступність та вартість сировини для виробництва плівки, а також зовнішньоекономічні фактори, такі як міжнародні тарифи та торгові угоди, що також впливають на ринок, визначаючи умови торгівлі з іншими країнами. Крім того, враховуються екологічні тенденції, оскільки споживачі все більше звертають увагу на екологічність пакувальних матеріалів та виробничі процеси.
Ключовим фактором впливу на внутрішнє виробництво та конкуренцію є ситуація на споживчих ринках та стан ключових підприємств в певних галузях. Основними споживачами досліджуваних видів плівки переважно є великі промислові виробники харчових продуктів. Відповідно майже всю продукцію виробники плівки поставляють обмеженій кількості споживачів. Якщо основні клієнти одного виробника зменшили власне виробництво в наслідок форс-мажорних обставин, то відповідно в галузі виробництва плівки відбувається перерозподіл часток ринку. Також на можливість всього виробництва під час повномасштабного вторгнення впливають нові фактори, зокрема можливість відключення електроенергії та руйнація виробничих потужностей.
Київська область та столиця є основними споживачами плівки в Україні. Найбільшу частину споживає Київ, оскільки чисельність населення та купівельна спроможність є найбільшою. Також на Київщині знаходиться чи не найбільша кількість різноманітних підприємств всіх видів діяльності. Також досить великими регіонами по споживанню є Дніпровська, Львівська та Харківська області. Найменше купують плівку в регіонах з відносно невеликими обсягами промислового виробництва та малою кількістю населення. Так, найменше споживання до війни було притаманне Західним областям України (окрім Львівської області). Але внаслідок міграції населення, релокації бізнесу, руйнації в прифронтових зонах, споживання в західних областях зросло. В той час як в Херсонській, Сумській, Миколаївській, Донецькій, Запорізькій областях споживання впало в більш ніж 2 рази. Внаслідок окупації Луганської області споживання на Луганщині повністю відсутнє в 2023 році.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (методології оцінки та класифікатори)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
- Фактори впливу на ринок (загальний огляд)
Фактори, що пов’язані з внутрішнім виробництвом та конкуренцією
- Зовнішньоекономічні фактори
- Сировинні фактори (вартість полімерів)
- Екологічні тренди
- Фактори державного регулювання
- Тенденції споживчих ринках (загальними групами)
- Тенденції, пов’язані з ЗЕД
- Фактор споживання
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019- 2023 р. за досліджуваними видами (виробництво + імпорт - експорт)
1.4 Сегментація і структурування ринку (за походженням в розрізі видів (частка та особливості плівки, що імпортується), за регіонами споживання)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
- загальна інформація, види діяльності і спеціалізація;
- потужність виробництва та обсяги (для визначення видів упаковки, по якій наразі найбільший попит та можлива нестача потужностей)
- вплив війни на компанію (аналіз відкритих джерел)
- товарні групи та асортимент;
- регіональна представленість
- аналіз фінансової звітності
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019-2023 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт плівки з України в 2019-2023 рр. (Обсяги)
4.2. Імпорт плівки в Україну в 2019-2023 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Аналіз розвитку галузей-споживачів
5.1. Розподіл галузей-споживачів за видами плівки
5.2. Зміна ємності ринку галузей за 2022 рік та 2023 рр.
5.3. Зміна кількості компаній на ринку
5.4. Плани про відновлення бізнесів у галузі
5.5. Структурування та сегментація споживання
Висновки. Прогнозні показники ринку
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2 Аналіз стійкості попиту на різні види плівки
Прогноз попиту на продукцію, де використовується плівка
Прогноз цін на плівку
Прогноз зміни макрофакторів, що можуть нести ризик для виробника
Побудова прогнозу розвитку ринку досліджуваних плівок
6.3. Рекомендації
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT- аналіз компанії
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Перелік товарних груп, які були прийняті для аналізу
2. Ємність ринків за ключовими галузями споживання плівок в 2021-2023 роках, в грошовому вираженні, в базових цінах 2021 року, млн гривень (без ПДВ та акцизу)
3. Ємність ринку за досліджуваними видами плівки, в натуральному вираженні, тонн
4. Споживання пакувальної плівки за видами по регіонах України в 2023 році,
в натуральному вираженні, тонн
5. Основні оператори ринку та їх асортимент продукції
6. Місцерозташування виробничих потужностей основних операторів ринку
7. Оператори ринку за виручкою (офіційною) в 2021-2022 роках, грн
8. Частки основних операторів на досліджуваних ринках плівки, %
9. Індекс концентрації на ринку в 2021-2023 рр; коефіцієнт концентрації CR4
10. Основні індекси конкуренції на ринку у 2021-2023 рр; інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі ступеня схожості часток конкурентів
11. Індекс Херфіндаля-Хіршмана на ринку у 2021-2023 рр.
12. Індекс Розенблюта на ринку пакувальної плівки у 2019-2023 рр.
13. Обсяги виробництва досліджуваних видів плівки, в натуральному вираженні, тонн
14. Обсяг експорту плівок досліджуваних видів в 2019-2023 р., в натуральному вираженні, тонн
15. Обсяг експорту досліджуваних видів плівки за експортерами в 2019-2023 роках, в натуральному вираженні, тонн
16. Імпорт плівки за досліджуваними видами в 2019-2023 році, в натуральному вираженні, тонн
17. Основні галузі-споживачі за видами плівки
18. Ємність ринків за ключовими галузями споживання плівки в 2021-2023 роках, в грошовому вираженні, в базових цінах 2021 року, млн гривень (без ПДВ та акцизу)
19. Кількість підприємств по ключовим галузям-споживачам в 2020-2022 роках
20. Частка споживання видів плівки ключовими галузями-споживачами в 2023 рокі, %
21. Очікуваний сукупний середньорічний темп зростання (CAGR)
у ключових галузях-споживачах плівки в 2024-2025 рр., в натуральному вираженні, %
22. Виділення факторів впливу та їх питомої ваги на прогнозну модель ціни
на поліпропіленову плівку для флексодруку в Україні в 2024-2025 роках
23. SWOT- аналіз
24. Співставний аналіз сильних та слабких сторін з можливостями та загрозами
25. PEST LE-аналіз факторів впливу на ринок досліджуваних видів плівки
26. Карта ризиків на ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Середньорічна митна вартість імпортованих полімерів етилену в Україну, дол. США
2. Умови поставок імпортованих полімерів в Україну (Incoterms 2020),
в натуральному вираженні, %
3. Частка основних виробників стретч-худ плівки в 2023 році, %
4. Частка основних виробників поліпропіленової плівки для флексодруку в 2023 році, %
5. ТОП-5 основних імпортерів вакуумної плівки в 2023 році, %
6. Основні країни-експортери вакуумної плівки в Україну в 2023 році, %
7. ТОП-3 імпортера поліпропіленової плівки для флексодруку в 2023 році, %
8. Частка країн-імпортерів поліпропіленової плівки для флексодруку в Україну в 2023 році, %
9. Прогнозована ємність ринку поліпропіленової плівки для флексодруку в Україні у 2023-2025 роках в натуральному враженні, тонн
10. Прогнозована ємність ринку вакуумної плівки в Україні у 2023-2025 роках, в натуральному вираженні, тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами