in stock

Аналіз ринку консервованих продуктів в Україні. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 51
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
48200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting проаналізовано ринок консервованих продуктів в Україні, 2023 р. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні роки.
Ринок консервованих продуктів в Україні є досить розвиненим і різноманітним. Основні гравці на ринку - це великі компанії, які виробляють консерви масового вжитку, а також місцеві виробники, які спеціалізуються на місцевих традиційних продуктах.
Найпопулярніші види консервів в Україні включають в себе:
• М'ясні консерви
• Овочеві консерви
• Фруктові консерви
За останні роки ринок консервації в Україні зростає та постайно розвивається. Ключовими тенденціями є:
1. Фізичне зменшення кількості споживачів
2. Зростання потреби у стратегічному запасі
3. Активний сплеск виробництва м’ясних консервів
4. Зростання експорту м’ясних консервів
5. Зростання потреби у потужностях переробки
6. Зростаючий попит у контексті ризиків обстрілу енергетичної інфраструктури
7. Випуск нових видів продуктів із цікавими смаковими характеристиками та інноваційними упаковками.
8. Підтримка вітчизняного виробника
9. Зростання ринку онлайн-рітейлу
10. Зростання популярності власних торгових марок
11. Консервована продукція займає велику частину раціону бійців
12. Ресторанний бізнес який є одним зі споживачів овочевої та фруктової консервації, продовжує відновлення.
Протягом 2023 року на ринок консервованих продуктів в Україні впливали різноманітні фактори, які спричиняли зміни і тенденції в цінах, попиті, асортименті та стратегіях виробників. Ось деякі з найбільш важливих факторів впливу і їхні прояви:
• Підвищення цін на сировину
• Зміни у споживчих уподобаннях
• Політична нестабільність
• Цифрова трансформація та онлайн продажі
• Популярність локального виробництва
• Конкуренція на ринку
• Стратегії маркетингу та брендування
• Повномасштабне вторгнення та збільшення армії ЗСУ
Було визначено обсяги продажів та ємність ринку, а також сегментація і структурування ринку.

Було оцінено ступінь конкуренції і ризики, а також проведено факторний аналіз ринкових часток конкурентів. Було проаналізовано частки ринку основних операторів, експорт та імпорт консервації. Консервована продукція виготовляється з сировини, що вирощується в аграрному секторі. Ціни на консервовані продукти, включаючи консерви, можуть бути визначені наступними факторами:
• Сировина
• Попит та пропозиція
• Сезонність
• Витрати на виробництво
• Бренд та якість
• Маржа роздрібної торгівлі
• Ситуація в країні

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку, (вступний пункт з описом товару, його застосування та кодів згідно класифікаторів та методологій)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2023 р. (виробництво + імпорт – експорт, оцінка обсягів продажу в рітейлі)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за каналами продажу, за видами консервів, частка вітчизняної продукції)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2021- 9 міс. 2023 рр.
3.1. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт консервації з України в 2023 р. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт консервації в Україну в 2023 р. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт (за основними характеристиками (тип, смак, тара))
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Закупівельні ціни у рітейлі
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2025 рр.
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. Аналіз загроз та можливостей на ринку
11.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку овочевої консервації у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ємність ринку фруктової консервації у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Ємність ринку м’ясної консервації у натуральному вираженні, тис. тонн
4. Асортимент і торгові марки компанії 1
5. Асортимент і торгові марки компанії 2
6. Асортимент і торгові марки компанії 3
7. Асортимент і торгові марки компанії 4
8. Асортимент і торгові марки компанії 5
9. Асортимент і торгові марки компанії 6
10. Асортимент і торгові марки компанії 7
11. Асортимент і торгові марки компанії 8
12. Асортимент і торгові марки компанії 9
13. Асортимент і торгові марки компанії 10
14. Асортимент і торгові марки компанії 11
15. Асортимент і торгові марки компанії 12
16. Асортимент і торгові марки компанії 13
17. Інтерпретація індексу Херфіндаля-Хіршмана
18. Обсяги експорту консервації в розрізі її типу у вартісному та кількісному вираженні
19. Обсяги експорту фруктової консервації в розрізі георграфії та експортерів у вартісному та кількісному вираженні
20. Обсяги експорту овочевої консервації в розрізі географії у вартісному та кількісному вираженні
21. Обсяги експорту м’ясної консервації в розрізі георграфії та експортерів у вартісному та кількісному вираженні
22. Обсяги експорту консервації в розрізі її типу у вартісному та кількісному вираженні
23. Обсяги імпорту фруктової консервації в розрізі георграфії та експортерів у вартісному та кількісному вираженні
24. Обсяги імпорт овочевої консервації в розрізі георграфії та експортерів у вартісному та кількісному вираженні
25. Обсяги імпорту м’ясної консервації в розрізі георграфії та експортерів у вартісному та кількісному вираженні
26. Асортимент продукції, представлений на ринку
27. Закупівельні ціни на овочеву та фруктову консервацію, грн. з ПДВ (ціни, за якими купують товар в магазинах)
28. Середня ціна на фруктову консервацію за видами, грн. з ПДВ
29. Середня ціна на овочеву консервацію за видами, грн. з ПДВ
30. Середня ціна на м’ясну консервацію за видами, грн. з ПДВ
31. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку консервації
32. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку консервації
33. Використання основних каналів реклами на досліджуваних ринках по операторам
34. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
35. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
36. Аналіз брендингу основних операторів ринку
37. Використання основних каналів реклами на ринку овочевої консервації по операторам
38. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку овочевої консервації по брендам
39. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку овочевої консервації по брендам
40. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
41. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
42. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
43. Аналіз брендингу основних операторів ринку
44. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
45. Використання основних каналів реклами на досліджуваних ринках по операторам
46. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку овочевої консервації по брендам
47. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
48. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
49. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
50. Аналіз брендингу основних операторів ринку
51. PEST LE – аналіз ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку за товарними групами, у вартісному вираженні, %
2. Сегментація ринку за походженням, у натуральному вираженні, %
3. Частки ринку основних операторів овочевої консервації в рітейлі
4. Частки ринку основних операторів фруктової консервації в розрізі категорій товарів
5. Частки ринку основних операторів овочевої консервації в розрізі категорій товарів
6. Частки ринку основних операторів овочевої консервації в розрізі категорій товарів
7. Ключові фактори, що впливають на вибір консервації в Україні
8. Структура продажів овочевої консервації по каналах,%
9. Структура продажів фруктової консервації по каналах,%
10. Структура продажів м’ясної консервації по каналах,%
11. Кінцеві точки каналів збуту, розподілені по часткам збуту %
12. Канали збуту консервації в Україні в B2C сегменті

Зв'язатися з нами