Моніторинг роздрібної торгівлі базується на результатах роздрібного продажу продукції досліджуваної групи і наступному аналізі асортименту, цін, інструментів дистрибуції, рекламних матеріалів.
Завдання, які вирішуються за допомогою роздрібного аудиту:
- Оцінка зручності місця розташування об'єкта та можливих маршрутів його досягнення.
- Розрахунок інтенсивності відвідування покупцями аналізованої точки з виділенням відвідувань в денний час, години пік, вихідні та святкові дні.
- Оцінка узагальнених соціально-демографічних характеристик покупців.
- Визначення тривалості процесу вибору товару і його покупки.
- Позиціонування конкретної продукції замовника і аналогічної продукції основних конкурентів, оцінка представленості аналізованої категорії товарів, а також ширини і потужності каналу дистрибуції
- Розрахунок ринкової участі роздрібних гравців і частки окремих сегментів продукції аналізованої точки роздрібної торгівлі.
- Аналіз можливостей в області мерчендайзингу.
- Взначення прикладів маркетингової активності операторів-конкурентів в аналізованих точках роздрібної продукції, удосконалення власної стратегії і тактики просування продукції із залученням найбільш оригінальних і ефективних підходів і прийомів конкурентів
Вирішивши ці завдання ми пропонуємо Вам повну характеристику можливих точок збуту Вашої продукції з врахуванням присутності там операторів-конкурентів. Звертайтесь до нас - і ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації клієнтів.
Замовити проведення роздрібного аудиту Ви можете, зв’язавшись з нами за адресою:
або за телефоном: (044) 591-52-53.