Аналіз зовнішньої торгівлі

ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД

Аналіз зовнішньої торгівлі є підготовкою аналітичного звіту на основі статистичної інформації про обсяги, динаміку, географію та структуру експортних та імпортних поставок товарів.

Аналіз експорту-імпорту дає можливість отримати інформацію про основні зарубіжні та вітчизняні компанії-імпортери та експортери продукції, обсяги поставок, номенклатури товарів, географії.

Це дослідження є результатом глибинної обробки аналітичної та статистичної інформації за допомогою кількісних методів.

Аналітики Pro-Consulting працюють з базами зовнішньої торгівлі понад 15 років, і мають навички та інструменти для структурування баз не лише за вагою та вартістю товару, а й за кількістю одиниць продукції, ввезеної чи вивезеної з України, у розрізі найменувань брендів та моделей.

Універсальна структура аналізу зовнішньої торгівлі виглядає так:

І. ЕКСПОРТ
1.1. Обсяги експорту
Динаміка обсягів експорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Динаміка обсягів експорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
Обсяги експорту товару, що досліджується, за місяцями за 20.-20.. рр., у натуральному вираженні
Обсяги експорту товару, що досліджується, за місяцями за 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
1.2. Структура експорту за видами продукції
Обсяги експорту продукції за видами, у натуральному та грошовому вираженні
Структура експорту за видами продукції в 20.-20.. рр.., у натуральному вираженні
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
1.3. Географічна структура експорту
Географічна структура експорту продукції, у натуральному вираженні
Географічна структура експорту продукції, у грошовому вираженні
1.4. Структура експорту за компаніями
Обсяги експорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура експорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному вираженні
Структура експорту продукції за компаніями-відправниками, у грошовому вираженні
Обсяги експорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура експорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному вираженні
Структура експорту продукції за компаніями-контрагентами, у грошовому вираженні
Іноземні контрагенти українських експортерів продукції, у грошовому вираженні
1.5. Експортні ціни
Середні експортні ціни на основні види продукції
Середні експортні ціни на продукцію, що досліджується у розрізі компаній-експортерів

ІІ. ІМПОРТ
2.1. Обсяги імпорту
Динаміка обсягів імпорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Динаміка обсягів імпорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
Обсяги імпорту товару, що досліджується, за місяцями за 20.-20.. рр., у натуральному вираженні
Обсяги імпорту товару, що досліджується, за місяцями за 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
2.2. Структура імпорту за видами продукції
Обсяги імпорту продукції за видами в натуральному та грошовому вираженні
Структура імпорту у розрізі видів продукції 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Структура імпорту у розрізі видів продукції 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
2.3. Географічна структура імпорту
Обсяги імпорту продукції за країнами, у натуральному та грошовому вираженні
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у натуральному вираженні
Географічна структура імпорту продукції країнами, у грошовому вираженні
2.4. Структура імпорту за компаніями
Обсяги імпорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура імпорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному вираженні
Структура імпорту продукції за компаніями-відправниками, у грошовому вираженні
Обсяги імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному вираженні
Структура імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у грошовому вираженні
Українські контрагенти іноземних імпортерів продукції, у грошовому вираженні
2.5. Імпортні ціни
Середні імпортні ціни на основні види продукції
Середні імпортні ціни на продукцію, що досліджується, у розрізі компаній-імпортерів

Цей звіт може бути підготовлений у форматі EXCEL та текстовому звіті Word
Терміни підготовки: від 7 робочих днів.

Ця структура не є обов'язковою: її формування відбувається індивідуально із Замовником, виходячи з цілей дослідження, і може містити лише частину структури, описаної вище.

Ознайомитися з портфоліо реалізованих проектів в сфері аналізу ринків і маркетингових досліджень Ви можете нижче:

  1. АПК і сільське господарство
  2. Автотовари і машинобудування
  3. Банківський і фінансовий сектор
  4. Медицина і фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Рітейл та ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ТЕК, хімія, нафтохімія
  12. Послуги 

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами