in stock

Аналіз ринку косметологічних послуг в Одессі. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку косметологічних послуг в Одесі за 2017-2023 рр.Сучасний світ краси та косметології перебуває в стані постійної еволюції, таким чином ринок косметологічних послуг в Україні не залишається осторонь цих глобальних змін. Взаємозв'язок між розвитком косметологічних послуг в Україні та світовими тенденціями є ключовим аспектом, який формує споживчі уподобання, спонукає до інновацій та створює унікальний косметологічний ландшафт ...

in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, як і у більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок яких ...

in stock

Аналіз ринку сантехніки та плитки в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сантехніки в Україні. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку сантехніки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво керамічної плитки та керамічних санітарно-технічних виробів. Досліджено зовнішню торгівлю сантехнікою в Україні.Керамічна плитка та інші облицювальні матеріали – це загальна категорія, що об’єднує основні види ...

in stock

Аналіз ринку плодового пюре, соків, мармеладу та пастили в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 56
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринків плодового пюре, дитячих соків, мармеладу та пастили. У роботі проаналізовано тенденції на досліджуваних ринках, загальні показники – імпорт, експорт та виробництво, основних операторів, асортимент продукції, ціни, споживання та споживачів. Під роботою підведено висновки та розроблено SWOT та PEST LE аналізи.Ринок соків та інших фруктових продуктів в Україні є розвиненою галуззю, в якій залучено ...

in stock

Аналіз ринку послуг хімчисток у Львові. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку послуг хімчисток у Львові станом на березень 2024 року. Ринок послуг хімчисток в Україні є складовою частиною сфери обслуговування населення та бізнесу. Хімчистки забезпечують різноманітні послуги з чистки, прасування та відновлення одягу, домашнього текстилю, предметів інтер'єру та інших текстильних виробів. Ринок хімчисток в Україні є досить конкурентним і динамічно розвивається під впливом різних факторів.Ринок ...

in stock

Аналіз експорту та імпорту засобів догляду за волоссям в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено аналіз експорту та імпорту засобів для догляду за волоссям в Україні з метою дослідження помісячної динаміки.У рамках аналізу було проаналізовано структуру експорту та імпорту, а також визначені найбільші експортери та імпортери продукції. Результати аналізу можуть бути корисні для розробки стратегій експортного та імпортного бізнесу в сфері засобів для догляду за волоссям на українському ринку. ...

in stock

Аналіз продажів засобів для фарбування волосся в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено аналіз продажів засобів для фарбування волосся.Дослідження проводилось для таких категорій товарів, як:- Фарба для волосся.- Засоби для тонування волосся.- Засоби для освітлення волосся.- Окислювач.У рамках аналізу було проведено порівняльну характеристику обсягів продажів в обраних замовником мережах. Додатково, розглянуто структуру товарних груп за ТМ.

in stock

Аналіз конкурентів на ринку доставки кави до офісу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз конкурентів на ринку доставки кави в офіс.Найбільшою групою підприємств в м. Київ є оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспорту, що може свідчити про значну роль споживчого ринку в економіці міста. Висока кількість підприємств професійної, наукової та технічної діяльності, інформації та телекомунікацій. Підприємства цих галузей можуть розгладитися як потенційні споживачі кави.Вплив війни на бізнеси доволі суттєвий, ...

in stock

Аналіз ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС. 2023 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку дерев’яних та пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС.Дослідження ринку дерев’яних та пластикових піддонів в Україні проведене за кодами НПП 16.24.11-33.00 та УКТЗЕД 4415, 3920, 392390, дослідження ринку в країнах ЄС проведене за аналогічними кодами УКТЗЕД.Частки основних операторів ринку оцінювались для виробників з урахуванням експорту та імпортерів. ЗЕД за цільовою продукцією здійснювалася лише за ...

in stock

Аналіз ринку альтернативного дизельного палива України та Європи. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 45
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку альтернативного дизельного палива на ринках Європи та України. В ході роботи було проаналізовано наступні пункти: продукти що входять до категорії, тренди, споживання та виробництво, імпорт та експорт за країнами та найбільші оператори на відповідних ринках. Під роботою підведені висновки і сформовані загрози та можливості для українських експортерів.Альтернативне моторне паливо – продукція, що створена ...

in stock

Аналіз споживання бутильованої води у сегменті ХоРеКа. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження споживання бутильованої води в сегменті ХоРеКа. В ході роботи проаналізовано: тенденції на ринку, суміжніх галузях, загальні показники на ринку, структура за регіонами. Під роботою підведені висновки та прогнозні тенденції.Наслідком міграційних, інфраструктурних та екологічних тенденцій, економічні показники розвитку країни також змінювалися під їхнім впливом. Протягом 2019-2021 рр., економіка України показувала стійку тенденцію до зростання ВВП. ...

in stock

Аналіз ринку гумової крихти та синтетичного покриття в Україні та в ЄС. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 12
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гумової крихти та синтетичного покриття в Україні та ЄС. Проаналізовано ємність ринку гумової крихти, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво гумової крихти, в тому числі зі структурою виробників. Досліджено зовнішню торгівлю гумовою крихтою. Проведено сегментацію та структурування основних операторів ринку за сегментами продукції та регіонами. Оцінено ...

in stock

Аналіз ринку засобів захисту рослин в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 25
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку засобів захисту рослин в Україні. В ході роботи проаналізовані наступні складові: тенденції на ринку, експорт, імпорт, виробництво, асортимент, споживання. Під роботою підведені висновки, розроблені прогнозні показники на 2024-2025 роки.Засоби захисту рослин (ЗЗР) э препаратами, покликаними для усунення або зменшення впливу на рослини від різних подразників – бур’янів (гербіциди), комах (інсектициди), плісняви та хвороб ...

in stock

Аналіз ринку медичних та спеціалізованих рукавичок в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку спеціалізованих та медичних рукавичок. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Особливістю ринку рукавичок є те, що вони діляться на види за матеріалом виготовлення, сферою використання, за медичними характеристиками, стерильності та наявності пудри. Дані ознаки впливають на рівень попиту та ціни. 2022 рік був негативними для ринку рукавичок. Оскільки ринок ...

in stock

Аналіз ринку автозапчастин в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 37 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 31
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку автозапчастин в Україні. Показано основні показники ринку за 8 років. Проаналізовано ємність українського ринку автозапчастин, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю автозапчастинами. Оцінено обсяг споживання автозапчастин та тенденції у змінах. Автозапчастини – це складові легкових та вантажних автомобілів, де кожна з них виконує функцію для ...

in stock

Аналіз ринку алкогольних напоїв та сиропів для коктейлів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 32
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведений аналіз ринку алкогольних напоїв в Україні. В ході роботи було досліджено ключові тренди на ринку, виробництво та імпорт, кількість закладів що продають алкоголь, сегментація за видами напоїв, продажами в регіонах та їх походженням на ринку. В документі містяться дані про найбільших гравців на ринку та їх часток дані про ціни та ціноутворення, споживання. Під роботою ...

in stock

Аналіз ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні.Ринок заморожених хлібобулочних виробів в Україні, як і більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок ...

in stock

Аналіз ринку оптики в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку оптики у 2023 році.Дослідження ринку оптики проведене за наступними групами товарів:• Сонцезахисні окуляри• Окуляри для корекції зору• Контактні лінзиВраховуючи високу частку імпорту на ринку оптики в Україні (понад 95 %), структура ринку досліджувалась саме за його обсягами у натуральному вираженні. На ринку переважають контактні лінзи та окуляри для корекції зору (та лінзи для них), ...

in stock

Аналіз ринку паперових пакетів в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 36 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку паперових пакетів в Україні. Проаналізовано сировинну базу, динаміку виробництва паперових пакетів та мішків, а також крафт паперу, основних операторів ринку, їх асортимент та ціноутворення на ринку. Досліджено основних споживачів, тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.На сьогоднішній день, збільшена увага споживачів до екологічних питань призводить до зростання попиту на упаковку, яка є ...

in stock

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. Було надано інформацію окремо щодо ринку фруктових, овочевих чіпсів та пастил, оцінено тіньовий сегмент, надано список основних операторів, їх частки на ринку, дані щодо динаміки виробництва фруктових чіпсів, пастил та овочевих, огляд експорту та імпорту досліджуваних товарів.Ринок пастили, фруктових та овочевих чіпсів в Україні характеризується досить високим рівнем тіньового ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами