У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку цифрової розробки в Україні за підсумками 1 півріччя 2023 року. Розглянуто: зростання ринку цифрової розробки в Україні в період воєнних дій, значення цифровізації для зростання світової економіки та бізнесу в Україні в умовах пандемії COVID-19, обсяг ринку цифрової розробки за напрямками: розробка веб-проектів, мобільних програм та технічна підтримка цифрових проектів, оцінка ринку у 2022 році з розподілом за напрямками: веб-проекти, мобільні додатки та технічна підтримка, зростання ринку цифрової розробки у першому півріччі 2023 року та прогноз на кінець року, поділ суб'єктів надання цифрових послуг на фрілансерів та компанії, з більшою часткою ринку, значення цифровізації для бізнесу та державних послуг, а також активність компаній у галузі цифрової трансформації та розробки цифрових проектів.

В даному матеріалі представлені результати оцінки обсягу ринку медіа-реклами в Україні за перше півріччя 2023 року. Розглянуто: адаптація цифрової рекламної індустрії до умов військового стану, а також можливість відновлення бюджетів у гривні до рівня 2021 року до кінця поточної осені, внесок глобальних гравців (Google, META) у динаміку індустрії, оцінка ринку платного пошуку, динаміка медійної реклами та платного пошуку з 2018-2023 рр., обсяги окремих сегментів, динаміка розподілу медійного ринку, вплив глобальних гравців, частка ринку реклами за категоріями, короткі висновки експертів.

У статті представлений рейтинг діджитал агенцій та компаній, які надають послуги у сфері діджитал в Україні у 2022 році. Розглянуто: рейтинг компаній у сфері діджитал, перформанс, контент, дата та аналітика, інтелектуальні послуги, інфлюєнс маркетинг, діджитал розробка, SMM.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо інтернет-медіа в Україні за підсумками 2022 року. Розглянуто: оцінка обсягу ринку інтернет-реклами в Україні в 2022 році, динаміка медійної реклами та платного пошуку, динаміка обсягу ринку інтернет медіа реклами за пулом учасників , Instagram), відстежується агентствами частка programmatic закупівель, розподіл медіа реклами mobile/desktop на ринку в цілому ді за окремими гравцями, частки мобільної дисплейної та відео реклами на ринку та в основних гравців, частка діджитал аудіо, короткі висновки експерта.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інтернет-медіа в Україні. Розглянуто: ТОП 50 українських інтернет-медіа з доходами від медійних оголошень згідно з показниками Google Core Web Vitals за вересень, жовтень та листопад 2022 року.

У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку digital-реклами в Україні. Розглянуто: результати аналізу звичок користувачів популярного провайдера розваг, основні зміни на ринку реклами в Україні, коментарі експертів ринку, сезонність та відновлення у квітні, короткі висновки.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку інтернет-реклами в Україні на квітень-травень 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції рекламного ринку, вплив війни на рекламний ринок України, зміна в блоках клієнти, креатив, формати та інструменти, посадкові та мітки.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку digital-реклами в Україні. Розглянуто: екосистема ринку, представники в категорії рекламні сервери, аудитори, сервіси оголошень, комунікаційні групи, діджитал агентства, діджитал продакшен хауси, банерні рекламні мережі, оператори DOOH, сервіси розсилок електронних листів, галузеві асоціації, медійні агент.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо інтернет-медіа в Україні за підсумками 2022 року. Розглянуто: оцінка обсягу ринку інтернет-реклами в Україні в 2021 році, динаміка медійної реклами та платного пошуку, динаміка обсягу ринку інтернет медіа реклами за пулом учасників щодо 2020 року, динаміка обсягу ринку інтернет медіа реклами, вплив глобальних гравців (Facebook, Google, Instagram) , що відслідковується агентствами частка programmatic закупівель, розподіл медіа реклами mobile/desktop на ринку в цілому ді за окремими гравцями, частки мобільної дисплейної та відео реклами на ринку та в основних гравців, частка діджитал аудіо, короткі висновки експерта.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку digital-реклами в Україні. Розглянуто: Digital-тренди та статистика, найпопулярніші програми в Україні, відеоренди, частота перегляду відеоконтенту в Україні, найпопулярніші канали YouTube в Україні, вплив пандемії на тренди YouTube в Україні, тренди в медійній рекламі, digital-реклами в Україні та частота digital-реклами, тривалість рекламних роликів.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку медійної реклами в Україні. Розглянуто: результати дослідження інтернет-трендів в Україні, основний канал, який використовують рекламодавці, ринок медійної реклами в Україні, динаміка Digital та ТВ реклами, частота переглядів Digital реклами, тривалість рекламних роликів, популярність відеоконтенту в Україні, рейтинг популярності відеосайтів, найпопулярніші канали та тренди YouTube, тренди ТikTok.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку digital реклами в Україні. Розглянуто: частка digital із загальної структури рекламного ринку України за підсумками 2020 року, динаміка ринку реклами за категоріями, коментар експерта з ринку, середні витрати бюджетів на рекламу.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інтернет-реклами в Україні за підсумками 2019 року. Розглянуто: загальний обсяг ринку інтернет-реклами в Україні в 2020 році, приріст до показника 2019 року, динаміка обсягів інтернет-реклами в Україні з 2018-2020 рр., коментарі експертів ринку, види інтернет-реклами в Україні, тренди ринку медіа-реклами, динаміка пошукової реклами, середньозважена вартість кліку, короткі висновки учасників ринку.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку інтернет-реклами України за підсумками 2020 року. Розглянуто: частка мобільного трафіку від загального обсягу пошукової реклами, обсяг пошукової реклами в Україні, порівняння з показником в АППГ, загальний обсяг інтернет-реклами в Україні, результати пошукової реклами в мобільній та десктопній версіях, середньозважена вартість кліку в динаміці з 2018-2020 років. , середня вартість кліку в категоріях, загальна кількість переходів у пошуковій рекламі, динаміка ринку медійної інтернет-реклами з 2012-2020 рр., види медійної інтернет-реклами, частка programmatic, динаміка частки прямих продажів, види та частки інтернет-реклами в Україні, категорії веб-сайтів.

У матеріалі подано звітну аналітичну інформацію щодо доходів регіональних інформаційних сайтів в Україні за підсумками 2020 року. Розглянуто: онлайн доходи регіональні видавці у 2020 році, порівняння доходів у 2020 до АППГ, прогнози на 2021 рік.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку інтернет-реклами України за підсумками 1 півріччя 2020 року. Розглянуто: частка мобільного трафіку від загального обсягу пошукової реклами в I півріччі 2020 р., обсяг пошукової реклами в Україні в 1 півріччі 2020 р., порівняння з показником в АППГ, загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 1 півріччі 2020 р. пошукової реклами мобільної та десктопної версіях, середньозважена вартість кліка в динаміці з 2018-2020 рр., середня вартість кліка в категоріях, загальна кількість переходів у пошуковій рекламі, динаміка ринку медійної інтернет-реклами з 2012-1 півріччя 2020 р., види мед -реклами, частка programmatic, динаміка частки прямих продажів з 1 пол. 2012 – 1 пол. 2020 р., види та частки інтернет-реклами в Україні, категорії веб-сайтів.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо ринку інтернет-реклами України за підсумками 1 півріччя 2020 року. Розглянуто: частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами в 1 півріччі 2020 року (частка банерної реклами, частка In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture -in-pause), частка In-page video (content-roll), частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up та pop-under, формати catfish та screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці , інші подібні прояви), частка спонсорства), |частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами 1 пол. 2020 (частка банерної реклами, частка In-stream video, частка In-page video (content-roll), частка інших нестандартних рішень, частка спонсорства) у звітній 1 половині 2020 року.

У публікації представлена ​​аналітична інформація щодо ринку інтернет-реклами України за підсумками 2020 року. Розглянуто: частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами у 2020 році (частка банерної реклами, частка In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in -pause), частка In-page video (content-roll), частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up та pop-under, формати catfish та screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви), частка спонсорства), частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами 2020 року (частка банерної реклами, частка In-stream video, частка In-page video (content-roll), частка інших нестандартних рішень, частка спонсорства) у звітному 2020 року.

Зв'язатися з нами