В матеріалі міститься аналітична інформація по фармринку України за підсумками березня 2024 року. Розглянуто наступне: обсяги роздрібної реалізації товарів «аптечного кошика» за підсумками березня 2023–2024 рр. порівняно із аналогічним періодом попереднього року, індикатори зміни обсягів аптечного продажу товарів «аптечного кошика» за підсумками березня 2024 р. порівняно із аналогічним періодом попереднього року, динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками березня 2024 р. порівняно із аналогічним періо­дом попереднього року, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» українського і зарубіжного виробництва за підсумками березня 2024 р. в розрізі категорій товарів, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» у розрізі цінових ніш за підсумками березня 2023–2024 рр., динаміка аптечного продажу лікарських засобів у розрізі топ-10 груп АТС-класифікації 2-го рівня за підсумками березня 2023–2024 рр., обсяги роздрібного продажу різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками березня 2022–2024 рр., топ-10 маркетуючих організацій за обсягами аптечного продажу лікарських засобів та дієтичних добавок за підсумками березня 2024 р., топ-10 брендів лікарських засобів за обсягами аптечного продажу за підсумками березня 2024 р., топ-5 дистриб’юторів за обсягами поставок товарів «аптечного кошика» в аптечні заклади за підсумками березня 2024 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичному ринку України за 2023 рік. Розглянуто наступне: податки, сплачені фармвиробниками до Державного бюджету України за 2021-2023 рр., виділена сума для Сил оборони та на гуманітарні потреби найбільшими фармкомпаніями в Україні з 24.02.2022.

В матеріалі міститься аналітична інформація по імпорту фармацевтичної продукції в Україну за 2023 рік. Розглянуто наступне: структура імпорту фармацевтичної продукції в Україну за 2021-2023 рр., топ-10 країн, з яких здійснювався експорт фармацевтичної продукції в Україну у 2023.

В матеріалі міститься аналітична інформація по фармринку України за підсумками лютого 2024 року. Розглянуто наступне: Обсяги роздрібної реалізації товарів «аптечного кошика» за підсумками лютого 2023–2024 рр. порівняно із аналогічним періодом попереднього року, індикатори зміни обсягів аптечного продажу товарів «аптечного кошика» за підсумками лютого 2024 р. порівняно із аналогічним періодом попереднього року, динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками лютого 2024 р. порівняно із аналогічним періо­дом попереднього року, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» українського і зарубіжного виробництва за підсумками лютого 2024 р. в розрізі категорій товарів, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» у розрізі цінових ніш за підсумками лютого 2023–2024 рр., динаміка аптечного продажу лікарських засобів у розрізі топ-10 груп АТС-класифікації 2-го рівня за підсумками лютого 2023–2024 рр., обсяги роздрібного продажу різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками лютого 2022–2024 рр., топ-10 маркетуючих організацій за обсягами аптечного продажу лікарських засобів та дієтичних добавок за підсумками лютого 2024 р., топ-10 брендів лікарських засобів за обсягами аптечного продажу за підсумками лютого 2024 р., топ-5 дистриб’юторів за обсягами поставок товарів «аптечного кошика» в аптечні заклади за підсумками лютого 2024 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по фармринку України. Розглянуто наступне: обсяги роздрібної реалізації товарів «аптечного кошика» у грошовому і натуральному вираженні, а також у доларовому еквіваленті за підсумками січня 2023–2024 рр. із зазначенням темпів зростання/зниження порівняно з аналогічним періодом попереднього року, індикатори зміни обсягів аптечного продажу товарів «аптечного кошика» у грошовому вираженні за підсумками січня 2024 р. порівняно з аналогічним періодом попереднього року, динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками січня 2024 р. із зазначенням темпів приросту порівняно з аналогічним періодом попереднього року, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» українського і зарубіжного виробництва (за місцем виробництва) в грошовому і натуральному вираженні за підсумками січня 2024 р. в розрізі категорій товарів, структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» українського і зарубіжного виробництва (за місцем виробництва) в грошовому і натуральному вираженні за підсумками січня 2023–2024 рр., структура аптечного продажу товарів «аптечного кошика» у розрізі цінових ніш у грошовому і натуральному вираженні за підсумками січня 2023–2024 рр., динаміка аптечного продажу лікарських засобів у розрізі топ-10 груп АТС-класифікації 2-го рівня в грошовому вираженні за підсумками січня 2023–2024 рр., обсяги роздрібного продажу різних категорій товарів «аптечного кошика» в грошовому і натуральному вираженні за підсумками січня 2022–2024 рр., топ-10 маркетуючих організацій за обсягами аптечного продажу лікарських засобів та дієтичних добавок у грошовому вираженні за підсумками січня 2024 р. із зазначенням їх позиції в рейтингу у січні 2023 р., топ-10 брендів лікарських засобів за обсягами аптечного продажу в грошовому вираженні за підсумками січня 2024 р. із зазначенням їх позиції в рейтингу у січні 2023 р., топ-5 дистриб’юторів за обсягами поставок товарів «аптечного кошика» в аптечні заклади в грошовому вираженні за підсумками січня 2024 р. із зазначенням їх питомої ваги в загальних обсягах поставок у січні 2022–2023 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку медицини та фармацевтики в Україні. Розглянуто наступне: обсяги аптечного продажу ліків у грошовому та натуральному вираженні станом на кінець 2023 року у порівнянні із 2022 роком, обсяги продажів ліків у грошовому та натуральному вираженні станом на перший тиждень 2024 року, поденна динаміка обсягів аптечного продажу лікарських засобів з 1 до 9 січня 2024 р., структура аптечного продажу лікарських засобів у розрізі груп АТС-класифікації 2-го рівня (топ-5)* у грошовому і натуральному вираженні з 1 до 9 січня 2024 р., динаміка цін на топ-10 SKU за обсягами аптечного продажу у грошовому вираженні з 1 до 9 січня 2024 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по фармацевтичному ринку в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: частка та обсяг фарми від загального обсягу реалізованої продукції українського виробництва, експорту та імпорту за 2021-2023 роки, загальний обсяг продажу ліків, за виробником у 2023 році порівняно із 2022 роком в натуральному та грошовому виражені, кількість аптек, які працювали станом на кінець 2023 року за областями України порівняно із минулим роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» 01.2021-12.2023, помісячна динаміка кількості згадувань фахівцями охорони здоров’я просування товарів “аптечного кошика” через медичних представників 01.2021-12.2023, динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про промоцію товарів «аптечного кошика» через ТБ та інтернет 01.2021-12.2023, динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про промоцію товарів «аптечного кошика» через трейд-маркетингові активності 01.2021-12.2023, динаміка кількості згадувань фахівцями охорони здоров’я щодо різних видів просування товарів “аптечного кошика” у розрізі зарубіжних та вітчизняних виробників 01.2021-12.2023, динаміка кількості упоминань лікарями та фармацевтами щодо різних форм просування товарів “аптечного кошика” 01.2021-12.2023, динаміка кількості упоминань фахівцями охорони здоров’я щодо різних форм просування рецептурних (Rx) та безрецептурних (ОТС) лікарських засобів, дієтичних добавок та інших категорій товарів “аптечного кошика” 01.2021-12.2023, частковий розподіл промоційної активності в розрізі окремих спеціальностей за підсумками 2023 року, топ-10 маркетингових організацій за загальною кількістю упоминань про просування з вказівкою рейтингів окремих видів просування за результатами 2023 року, топ-10 брендів медичних засобів за кількістю згадувань лікарів та фармацевтів про просування за результатами 2023 року, топ-5 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів різних спеціальностей про промоцію за підсумками 2023.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку медицини та фармацевтики в Україні. Розглянуто наступне: загальний обсяг продажів за перший рік війни, відсоток забезпечення власним виробництвом внутрішнього ринку ліків, особливості діяльності фармацевтичного ринку в 2023 році, обсяг продажу ліків станом на перше півріччя 2023 року, в порівнянні з тим самим періодом в 2022 році, щомісячне зростання продажів з березня 2023 року, ключовий фактор у відновленні ринку, частка засобів на ринку ліків від українських виробників за результатами перших 6 місяців 2023 року, частка у грошовому еквіваленті, експорт лікарських засобів за перше півріччя 2023 року - найбільші країни-партнери та вартість експорту, основна структура продажів ліків, головні завдання компаній, що працюють в секторі фармацевтики, ланцюжок процесів реалізації лікарських препаратів, можливі постачальники на ринку фармацевтики, роль дистриб'юторів на фармацевтичному ринку, основні дистриб’ютори на українському ринку, основні види конкуренції в сегменті, та фактори впливу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку медицини та фармацевтики в Україні. Розглянуто наступне: темпи зростання ринку у грошовому та натуральному вираженні, показник захворюваності на гострі респіраторні вірусні інфекції (ГРВІ), включно із COVID-19, обсяги роздрібної реалізації лікарських засобів у грошовому та натуральному вираженні, поденна динаміка обсягів аптечного продажу лікарських засобів з 1.02.2022 до 26.12.2023 р., структура аптечного продажу лікарських засобів у розрізі груп АТС-класифікації 2-го рівня, динаміка цін на топ-10 SKU за обсягами аптечного продажу у грошовому вираженні з 1.02.2022 до 26.12.2023 р., динаміка індексу інфляції на лікарські засоби з 1-го тижня 2022 до 51-го тижня 2023 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року.

У звіті подано аналітична інформація щодо ринку госпітальних поставок та закупівель лікарських засобів за 9 місяців 2023 року. Розглянуто: обсяги роздрібної реалізації та госпітальних поставок лікарських засобів у грошовому та натуральному вираженні з 2019-2023, обсяги поставок лікарських засобів у лікувально-профілактичні заклади, обсяги госпітальних поставок лікарських засобів у грошовому та натуральному вираженні в розрізі джерел фінансування, топ-10 брендів лікарських засобів за обсягами поставок лікарських засобів у лікувально-профілактичні заклади, топ-10 маркетуючих організацій за обсягами поставок лікарських засобів у лікувально-профілактичні заклади, сума та кількість акцептованих тендерів з січня 2021 до вересня 2023 рік, прогнози на 2024 рік.

В огляді представлена аналітична інформація по ринку протезів в Україні. Розглянуто наступне: статистика ампутацій в Україні під час війни з усіх поранень, вартість сучасних протезів.

У даному матеріалі розглядаються такі питання: важливість ефективної рекламної кампанії у фармацевтичній індустрії та її вплив на успіх компаній у цій сфері, впровадження нового дашборду моніторингу в систему дослідження ринку, важливість щоденного моніторингу реклами на ТБ та в Інтернеті та її впливу на щоденні продажі, порівняння даних про рекламу та продаж, важливість використання правильних показників ефективності при порівнянні даних про рекламу та продаж, оперативність і зручність використання даних у контексті щоденного моніторингу реклами, як щоденний моніторинг реклами впливає на продаж і які показники ефективності можуть бути використані для оптимізації рекламних стратегій у промисловості.

У даному матеріалі розглянуто такі питання: демографічна криза та необхідність розробки ефективної міграційної політики для стабілізації чисельності населення України, кадрові проблеми на фармацевтичному ринку, включаючи дефіцит кадрів та зміни у попиті на різні фахівці, такі як фармацевти та медичні представники, рекрутингова активність фармацевтичних компаній та плани на майбутнє щодо заміни співробітників, тенденції на ринку телевізійної реклами та ролі телебачення у рекламі продуктів фармацевтичної галузі, значення регіональної реклами та підходів до реклами, включаючи адаптацію креативних рішень для різних медіа, та зміни в регулюванні промоції та реклами лікарських засобів в Україні, включаючи розширення переліку заборонених до реклами препаратів та нові правила для спеціалізованих ЗМІ.

В даному матеріалі розглянуто такі питання: регулювання фармацевтичного сектору України та зміни, що відбулися в цій галузі., огляд ринку лікарських засобів в Україні за перші 6 місяців 2023 року, основні тенденції, споживання лікарських засобів у медичних закладах за 1 півріччя, прогнози щодо ринку.

Огляд містить інформацію щодо результатів конференції "Фармбюджет 2024", яка включала обговорення поточного стану фармацевтичного ринку, інвестиційного клімату, демографічної ситуації, законодавчих ініціатив, маркетингу та інших актуальних тем. Розглянуто: світові економічні прогнози, включаючи прогнози зростання ВВП для різних країн та регіонів, такі як США, ЄС, Китай, Індія та Україна, прогнози щодо обсягів продажу лікарських засобів в Україні, тренди злиття та поглинання (M&A) у світовій та українській фармацевтичній індустрії , включаючи фактори, що впливають на M&A-активність, важливість розвитку клінічних досліджень в Україні, потенціал країни стати лідером у цій галузі та необхідні інвестиції, аналіз ринку споживання лікарських засобів в Україні, включаючи структуру роздрібного продажу, ситуацію з аптечною інфраструктурою та важливі ініціативи, такі як програма реімбурсації та впровадження електронних рецептів, як фармацевтичні компанії в Україні реагують на виклики, створені воєнним конфліктом, включаючи проблеми з персоналом та логістикою.

Стаття надає детальний аналіз тенденцій ринку реклами фармацевтичних брендів в Україні на різних медіа-платформах за підсумками 1 півріччя 2023 року. Розглянуто: прогнози щодо ринку прямої телевізійної реклами та інтернет-реклами в Україні, реклама фармбрендів на телебачення, відновлення інтернет-реклами, основні тренди у глядацьких уподобаннях відеоконтенту, такі як перегляд відео без звуку, короткі відеоролики, прямі трансляції, інтерактивне відео та інші фактори , що впливають на поведінку аудиторії, основні принципи креативної та ефективної реклами, такі як видимість, значущість, схильність та послідовність, а також важливість створення реклами, яка є яскравою, значущою та створює унікальні асоціації з брендом.

У матеріалі представлена інформація щодо промоційної активності фармацевтичних компаній в Україні за підсумками 1 півріччя 2023 року. Розглянуто наступне: загальна промоційна активність фармацевтичних компаній в Україні в першому півріччі 2023 року та її динаміка, зростання промоційної активності в різних категоріях товарів "аптечної корзини", включаючи лікарські засоби, косметику, дієтичні добавки, медичні вироби та дитяче харчування, учасники ринку фармацевтів та їх частка в загальному обсязі промоції, канали промоції товарів "аптечної корзини", такі як візити медичних представників, конференції, POS-матеріали, реклама та інформація в інтернеті та ін., збільшення промоції рецептурних препаратів та дієтичних добавок, розподіл промоції між закордонними та вітчизняними виробниками, популярні методи промоції серед лікарів та фармацевтів, включаючи візити медичних представників та рекламу у спеціалізованій пресі, рейтинги фармацевтичних компаній та лікарських брендів на основі кількості згадок лікарями та фармацевтами.

Зв'язатися з нами