В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку допоміжної діяльності у сфері освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів, які пропонують допоміжну діяльність у сфері освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку закладів освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів, які пропонують курси з корекції, надають курси з підвищення професійної кваліфікації, спеціалізуються на навчанні мовам і навичкам спілкування, комп'ютерній грамоті чи релігійному навчанні в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку шкіл підготовки водіїв транспортних засобів в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів підготовки водіїв транспортних засобів в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку освіти у сфері культури в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів освіти у сфері культури в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку освіти у сфері спорту та відпочинку в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів освіти у сфері спорту та відпочинку в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вищої освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів вищої освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фахової передвищої освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів фахової передвищої освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку професійно-технічної освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів професійно-технічної освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку загальної середньої освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів загальної середньої освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку початкової освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів початкової освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дошкільної освіти в Україні за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 закладів дошкільної освіти в Україні за доходами за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку позашкільної освіти в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: частка підлідків, яка має хобі, якій подобається відвідувати додаткові позашкільні заняття, які пов’язують свої хобі та уподобання з самореалізацією, які вважають, що самореалізація це – перетворити улюблену справу, хобі на професію та заробляти цим або вважають, що це розвиток своїх здібностей та можливостей, де можна здобувати позашкільну освіту в Україні, процес утворення та фінансування закладів позашкільної освіти в Україні, кількість закладів позашкільної освіти у сфері освіти за 2019/2020 - 2022/2023 н.р., кількість вихованців та охоплення дітей шкільного віку за 2019/2020 - 2022/2023 н.р., кількість гуртків та педагогічних працівників за 2019/2020 - 2022/2023 н.р., проблеми позашкільної освіти в Україні, динаміка кількості гуртків у 2019-2023 рр., кількість вихованців у закладах позашкільної освіти у 2019-2023 рр., пропозиції змін у сфері позашкільної освіти.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку освітніх послуг в Україні. Розглянуто наступне: розподіл респондентів за віком та родом занять, розподіл респондентів за намірами покинути школу та планами на майбутнє, спеціальності на які планують вступати респонденти в розрізі вікових груп, спеціальності, на які хочуть вступати або вже навчаються респонденти в розрізі статі, найбільш важливі фактори при виборі місця навчання.

В матеріалі міститься аналітична інформація по освітньому ринку в Україні. Розглянуто наступне: розподіл респондентів за статусом та планами на здобуття вищої освіти, розподіл респондентів за потенційними спеціальностями, кількість осіб, прийнятих на навчання на здобуття ступеня бакалавра за спеціальністю «Культура і мистецтво» за 2022 рік, розподіл респондентів-студентів за спеціальностями, розподіл респондентів-учнів/учениць за факторами, якими вони керуються при виборі місця навчання, розподіл респондентів за планами щодо виїзду за кордон (не враховуючи туристичних поїздок), розподіл респондентів за бажаними регіонами виїзду та володінням мовами.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку навчальних послуг в Україні. Розглянуто наступне: кількість айтівців в Україні в 2023-му, середній вік української школи, кількість студентів технічних та нетехнічних професій в IT випущених за останні 20 років, кількість претендентів на ІТ-вакансії в Україні на січень 2024 року, перелік платних та безоплатних ІТ-шкіл, кількість працевлаштованих студентів з різних шкіл, середній показник NPS різних шкіл, кількість курсів в різних школах, вартість курсів в школах, зарплати технічних та нетехнічних спеціальностей в ІТ-галузі, найпопулярніші спеціальності в ІТ за кількістю найму в 2023 році.

У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку освіти в Польщі. Розглянуто наступне: статистика щодо українських студентів у Польщі, кількість українських студентів у Польщі у навчальному році 2022—2023, загальна кількість іноземних студентів у польських університетах у попередньому навчальному році, динаміка зростання кількості іноземних студентів у Польщі з 2012 року, структура іноземних студентів у Польщі , частки різних національностей серед іноземних студентів, включаючи українців та білорусів, популярність польських університетів серед студентів з країн, таких як Зімбабве, Туреччина, Індія, Азербайджан, Узбекистан, Казахстан та Китай, динаміка надходження українських студентів після російської агресії, зростання кількості українських студентів у Польщі після початку російської агресії у лютому 2022 року, відсоткове співвідношення українських студентів серед усіх іноземних студентів в останні навчальні роки, локація та переваги українських студентів, розподіл українських студентів за воєводствами Польщі, переваги щодо вибору міст для навчання, включаючи Варшаву та Краків, спеціальності, на яких українські студенти навчалися у навчальному році 2022—2023, популярні галузі навчання, такі як менеджмент, логістика, туризм та рекреація, економіка, внутрішня безпека, філологія, психологія та міжнародні відносини.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку освіти в Україні. Розглянуто наступне: огляд вступної кампанії 2023 року, аналіз переваг вступників цього року та їх змін у порівнянні з попередніми роками, статистика за вступними заявками, загальна кількість поданих заявок на бакалаврат на базі повної середньої загальноосвітньої підготовки, статистика поданих заявок на денну форму навчання, найбільш затребувані спеціальності, топ-5 найпопулярніших спеціальностей під час вступної кампанії, із зазначенням кількості поданих заявок, порівняння інтересів до IT-спеціальностей та правознавства, динаміка інтересів абітурієнтів, зміни у перевагах абітурієнтів порівняно з попередніми роками.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку ІТ освіти в Україні. Розглянуто таке: адаптація IT-освіти до військових умов, які професії у сфері IT є найбільш затребуваними, заходи для збереження конкурентоспроможності української IT-освіти порівняно із закордонними можливостями, ситуація з освітою в умовах війни, як змінилася освітня система в Україні під час війни , проблеми та виклики, що стоять перед освітньою системою під час війни, аналіз якості освіти в онлайн форматі, плани щодо покращення освіти на основі результатів аналізу, інтеграція української освіти у світовий простір, проблеми та виклики для IT-освіти, наслідки війни для IT-сфери та потреби в кадрах.

Цей матеріал є статтею, яка аналізує вплив війни на ринок освіти в Україні. Ось характеристика даного матеріалу: вплив військових конфліктів та війни на ринок освіти в Україні, які зміни та зрушення відбулися на ринку освіти в контексті військових подій, як війна вплинула на вибір спеціальностей студентами, і які спеціалізації стали менш популярними, зміни в процесі вступу до вузів , у тому числі попит на певні напрями освіти, економічні наслідки для студентів та вузів, пов'язані з військовими подіями, які професійні перспективи студентів можуть змінитися через військові дії.

Звіт містить аналітичну інформацію про сферу освіти у Львівській громаді. У цій роботі були розглянуті наступні аспекти: аналіз та статистика загальної середньої освіти на даній території, виклики освіти, зміна у контингенті учнів, кількісний аналіз учнів, ВПО у закладах освіти, форми навчання громади, характеристика складу педагогічного колективу, зміна педагогічних кадрів, огляд дошкільного освіти у Львівській громаді, динаміка чисельності вихованців у дошкільних закладах, середнє завантаження дошкільних/позашкільних закладів, а також короткі висновки.

Зв'язатися з нами